
Admin
Admin
O
- Nazwa użytkownika
- Admin
- Dołączył(a)
- -
- Posty
- 688
- Wizyt
- 1,471
- Ostatnia aktywność
- Role
- Administrator
Komentarz
-
@Majkelek81 powiedział(a): Witam, czy dałoby radę instrukcję do instalacji aplikacji PolBox.TV na smart tv Samsung Tizen. Dziękuję i pozdrawiam! :??? Witamy, otrzymał Pan instrukcję na e-mail. Z wyrazami szacunku, Zespół Po…
-
@Lukpoluk56 powiedział(a): Witam mogę prosić o kontakt w kwestii kanałów w pakiecie family. Dziekuje Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
Witamy, Otrzymał Pan odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
@Rafal55 powiedział(a): Czy wtyczka polbox na Kodi Matrix zostala uaktualniona? @bebenek77 powiedział(a): Hallo!!! Mozna juz Was ogladac na Kodi19 ??? Pozdrawiam Serdecznie witamy! Zgłoszenie zostało wysłane do dzia…
-
@Diabeł powiedział(a): A co to za wielka tajemnica o rodzajach kanałów w pakietach? Kupowanie kota w worku Witamy! Listę kanałów nie możemy podać Państwu, ponieważ nie jest ona ostateczna, i może się różnić w zależności od kraju, w któ…
-
@Diabeł powiedział(a): Czy nie uważacie za istotne, aby informować klientów o kasowaniu kanałów w pakietach i to w znaczących ilościach? Wczoraj 148 kanałów, dzisiaj 133. Skasowane najlepsze kanały, a żadnej informacji na stronie czy w ofercie. T…
-
Serdecznie witamy! Prosimy spróbować według linku: http://downloads.polbox.tv/app/linux/polbox_tv_3.0.0B-20200717_amd64.deb Dziękujemy, PolBox.TV
-
@Lukpoluk56 powiedział(a): Witam czy mógł bym poprosić również o link do aplikacji na samsung smart tv. Dziękuję i pozdrawiam Witamy, otrzymał Pan instrukcję na e-mail. Z wyrazami szacunku, Zespół PolBox.TV
-
@Malgoshia powiedział(a): Witam, Ja również poproszę o instrukcję do instalacji aplikacji PolBox.TV na smart tv Samsung Tizen. Dziękuję i pozdrawiam! Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
@Mysha powiedział(a): Instrukcje dla Samsung Tizen Proszę? Mam nowszego Samsunga Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
@Pabi24 powiedział(a): Czy jest możliwa aplikacja? Serdecznie witamy! Otrzymała Pani odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Prosimy spróbować według instrukcji: https://downloads.polbox.tv/Marketing/Instruction/Samsung Legacy, Seria [J, JU, JS] (2015).pdf Centrum obsługi klienta: +1 (716) 405-0-400 (całodobowo) Dziękujemy, PolBox.TV
-
@Sylwia2222 powiedział(a): Czy bedzie dodany player tv? Czy na Polbox bedzie mozna ogladac zony Miami ? Serdecznie witamy! Dziękujemy za informację, zgłoszenie zostało wysłane do odpowiedniego działu. Z wyrazami szacunku, PolBox.TV
-
@valterx powiedział(a): Extra VOD zakladki: Polskie Seriale i Polskie Filmy. Byloby super miec to w jednym miejscu. Kto jest za tym? Checkmark dla obejzane odcinki w serialu? Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozd…
-
@Nikola powiedział(a): Witam, Proszę o instrukcję do instalacji aplikacji PolBox.TV na smart tv Samsung Tizen. Dziękuję i pozdrawiam! Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
@emoney powiedział(a): caly czas niepoprawna nazwa uzytkownika pomimo ze wpiuje dobry i mam probny abonamnet??? Serdecznie witamy! Cieszymy się, że sprawa została pomyślnie rozwiązana. W razie pytań mogą Państwo zamówić callback z na…
-
@12322320 powiedział(a): Ma telewizor z systemem Google tv po ściągnięciu aplikacji wszystko chodzi lecz nie mogę oglądać kanałów w stecz Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
@12322320 powiedział(a): Witam nie moge przewinąć lub oglądać wstecz programów na Google tv aplikacja chodzi lecz nie ma oglądania wstecz Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
@romek powiedział(a): swieta racja , tp jakis bubel , nic nie dziala , wytwor dyletanto specow od wyludzania pieniedzy za NIC!!!!!!!! Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
@Bytom powiedział(a): Nie polecam od ponad 2 tygodni problem ze wszystkim Archiwum praktycznie nie dziala zero kontaktu z dostawca Szkoda pieniedzy lepiej wybrac konkurencje @Bytom powiedział(a): Nie polecam od ponad 2 tygodn…
-
@Alila powiedział(a): Witam Zastanawiam sie jaki pakiet wybrac, ale niestety z jakiegos powodu nie ma nigdzie listy kanałów do poszczególnych pakietów. Przy innym temacie Admin odpisał, ze moze te dane podać telefonicznie co jest dla mn…
-
Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
@Bytom powiedział(a): Nie polecam od ponad 2 tygodni problem ze wszystkim Archiwum praktycznie nie dziala zero kontaktu z dostawca Szkoda pieniedzy lepiej wybrac konkurencje Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozd…
-
@Angust powiedział(a): Witam. Również poproszę. Pozdrawiam Tomasz Witamy serdecznie! Otrzymałi Państwo instrukcję na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Dziękujemy za informację. Zgłoszenie jest w opracowaniu. Skontaktujemy się z Państwem w najbliższym czasie. Centrum obsługi klienta: +1 (716) 405-0-400 (całodobowo) Dziękujemy, PolBox.TV
-
@AUTOKANADA powiedział(a): to samo pytanie : jakie programy wchodza w zestaw BASIC ? a JAKIE w PREMIUM ? Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
@iwona123 powiedział(a): U mnie to samo, nie ma polaczenia z internetem ale internet sprawnie dziala! dzwonie do was i caly czas zajete, o co chodzi??? Witamy serdecznie! Przepraszamy za tymczasowy brak dostępu do PolBox.TV oraz trudno…
-
@Agnieszka2007 powiedział(a): Też mam taki sam problem.Mam połączenie internetowe a wyskakuje komunikat o braku połączenia pomimo tego że oprócz wf mam też wpięty kabel od routera do Witamy serdecznie! Przepraszamy za tymczasowy brak d…
-
@Maria powiedział(a): Ja tez Mam ten Sam problem Czesto wlacza sie kod bledu 11 I wogule nie mozna ogladac Nic nie dziala Serdecznie witamy! Żeby udzielić fachowej pomocy Państwu, рrosimy napisać numer subskrypcji , albo z…
-
@Kamka powiedział(a): Dzien dobry Czy mozna dodac [censored] Kobieta Serdecznie witamy! Dziękujemy za informację, zgłoszenie zostało wysłane do odpowiedniego działu. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV