Ostatnia aktywność

Lista aktywności

  • Damian0408 dołączył(a).
    Witaj na pokładzie!
    20:18
  • Lolo dołączył(a).
    Witaj na pokładzie!
    30 March
  • Joanna1376 dołączył(a).
    Witaj na pokładzie!
    27 March
  • FishEyes dołączył(a).
    Witaj na pokładzie!
    23 March
  • EAKSS dołączył(a).
    Witaj na pokładzie!
    21 March
  • Wixur dołączył(a).
    Witaj na pokładzie!
    18 March
  • tomleejones100 dołączył(a).
    Witaj na pokładzie!
    16 March
  • Witam uaktywniłem 3 dni za darmo niestety nie mogę znalesc waszej aplikacji ami w tv smart ani nie mogę jej pobrać ze strony sklep play proszę o pomoc! anita.mag@wp.pl
    12 March
  • 12490028 dołączył(a).
    Witaj na pokładzie!
    12 March
  • Witam
    Brak możliwości odtwarzania archiwum na Android tv. Dziwne bo do tej pory działało to bez problemu. Po przeczytaniu instrukcji w jaki sposób można sobie z tym poradzić na Amazon fire stick mogę tylko napisać że to bzdura. Może ktoś by się zainteresował tym że pilot Android tv nie ma przycisków z podwójną strzałką w lewo i w prawo do przewijania dni wstecz. Android tv korzysta z app dla Amazon??? Może to jest problem. Czekam na instrukcję jak można to zrobić na ANDROID TV!!!
    Pozdrawiam
    11 March
  • 27ilona

    Witam.
    Ponownie mam ten sam problem. Brak dostepu do archiwum.
    Aplikacja na TV Android zostala wczesniej zmieniona na starsza zebym mogla miec dostep do archiwum. Niestety ostatnio zaktualizowala sie do nowej i ponownie mam problem. Wykupilam kolejna subskrybcje na rok i nie chciala bym miec tego problemu co miesiac.
    Bardzo prosze o kontakt.

    9 March
  • Tomasz1980

    brak kanałów na samsung tizen
    pakiet premium

    8 March
  • Opman, Tomasz1980 i Piotrus14 dołączył(a).
    Witaj na pokładzie!
    7 March
  • wojtq i Admin1 dołączył(a).
    Witaj na pokładzie!
    4 March
  • mavi dołączył(a).
    Witaj na pokładzie!
    23 February
  • madusiasz88 dołączył(a).
    Witaj na pokładzie!
    21 February
  • Aplikacja na samsung tv smart otwiera 9 kanalow pare radiowych restartowanie tv nic nie daje

    19 February
  • Tedi dołączył(a).
    Witaj na pokładzie!
    18 February
  • miron2 i Maroo dołączył(a).
    Witaj na pokładzie!
    12 February
  • 12204259 i Bozena54 dołączył(a).
    Witaj na pokładzie!
    7 February
  • tatiana_r

    Serdecznie witamy!

    Mogą Państwo zainstalować aplikację Polbox na Smart TV Tizen według instrukcji:
    https://polbox.tv/uploads/smarttv/docs/28.09.21_instalacja_widetu_smart_tv_pl.pdf

    Dla instalacji potrzebne będzie włączenie na komputerze (system operacyjny Windows) mini-programu, który można pobrać tutaj:
    https://polbox.tv/uploads/smarttv/InstallPolBoxTV.zip

    W razie trudności operator może się z Państwem skontaktować telefonicznie.
    Prosimy uprzejmie o podanie dogodnych godzin w odpowiedzi na tego e-maila, lub też o zamówienie telefonu na naszej stronie (słuchawka w prawym dolnym rogu).
    Centrum obsługi klienta: +1 (716) 405-0-400 (całodobowo)

    Dziękujemy,
    PolBox.TV

    7 February
  • kurynka1 dołączył(a).
    Witaj na pokładzie!
    6 February