Ostatnia aktywność
Lista aktywności
-
-
-
-
-
-
-
-
Witam uaktywniłem 3 dni za darmo niestety nie mogę znalesc waszej aplikacji ami w tv smart ani nie mogę jej pobrać ze strony sklep play proszę o pomoc! anita.mag@wp.pl12 March
-
-
Witam
Brak możliwości odtwarzania archiwum na Android tv. Dziwne bo do tej pory działało to bez problemu. Po przeczytaniu instrukcji w jaki sposób można sobie z tym poradzić na Amazon fire stick mogę tylko napisać że to bzdura. Może ktoś by się zainteresował tym że pilot Android tv nie ma przycisków z podwójną strzałką w lewo i w prawo do przewijania dni wstecz. Android tv korzysta z app dla Amazon??? Może to jest problem. Czekam na instrukcję jak można to zrobić na ANDROID TV!!!
Pozdrawiam11 March -
Witam.
Ponownie mam ten sam problem. Brak dostepu do archiwum.
Aplikacja na TV Android zostala wczesniej zmieniona na starsza zebym mogla miec dostep do archiwum. Niestety ostatnio zaktualizowala sie do nowej i ponownie mam problem. Wykupilam kolejna subskrybcje na rok i nie chciala bym miec tego problemu co miesiac.
Bardzo prosze o kontakt.9 March -
-
-
-
-
-
Aplikacja na samsung tv smart otwiera 9 kanalow pare radiowych restartowanie tv nic nie daje
19 February -
-
-
-
Serdecznie witamy!
Mogą Państwo zainstalować aplikację Polbox na Smart TV Tizen według instrukcji:
https://polbox.tv/uploads/smarttv/docs/28.09.21_instalacja_widetu_smart_tv_pl.pdfDla instalacji potrzebne będzie włączenie na komputerze (system operacyjny Windows) mini-programu, który można pobrać tutaj:
https://polbox.tv/uploads/smarttv/InstallPolBoxTV.zipW razie trudności operator może się z Państwem skontaktować telefonicznie.
Prosimy uprzejmie o podanie dogodnych godzin w odpowiedzi na tego e-maila, lub też o zamówienie telefonu na naszej stronie (słuchawka w prawym dolnym rogu).
Centrum obsługi klienta: +1 (716) 405-0-400 (całodobowo)Dziękujemy,
PolBox.TV7 February -