Zacina,buforuje nie da się oglądać

Weźcie coś zróbcie z tym Polboxem bo to jest jakaś katastrofa, co chwilę buforuje , ta telewizja wcale nie jest taka tania a działa tragicznie, jak nic z tym nie zrobicie to rezygnuję i oczywiście wielu moich znajomych też.

Komentarz

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 616

    Serdecznie witamy!

    Zgłoszenia Pani jest przyjęte.
    Prosimy czekać na odpowiedź s działy technicznego.

    Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
    Dziękujemy,
    PolBox.TV

  • maro
    maro
    Member
    Posty: 2

    Dobra, po konsultacji jest dobrze.

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 616

    @maro powiedział(a):
    Dwa dni było ok. teraz znowu zacina...

    Serdecznie witamy,
    prosimy ponownie zatelefonować w wygodny dla Pani czas albo podać numer abonamentu drogą mailową

    Dziękujemy,
    PolBox.tv

    • 1 (716)-405-0-400
  • Andrzej
    Andrzej
    Member
    Posty: 3

    Mam Polbox blisko dwa lata ,ale tak zle z odbiorem jeszcze nie bylo.

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 616

    @Andrzej powiedział(a):
    Mam Polbox blisko dwa lata ,ale tak zle z odbiorem jeszcze nie bylo.

    Serdecznie witamy,
    Z tego pytania prosimy zatelefonować do nas w wygodny do Pana czas, albo podać aktualny telefon i godziny, kiedy do Pana można zadzwonić.
    Przcujemy całodobowo.

    Dziękujemy,
    PolBox.tv

    • 1 (716)-405-0-400
  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 616

    Serdecznie witamy!

    Dla szybkiej pomocy Państwu należy odpowiedzieć na poniższe pytania:

    1. Podać datę, czas oraz kanał, na jakim występuje zakłócenie (dokładna informacja dla weryfikacji).
      Nie pisać 'na wszystkich' lecz dokładnie na którym.
    2. Problem występuje w momencie oglądania na żywo czy w archiwum?
    3. Jakie połączenie z siecią Internet: kabel LAN czy Wi-Fi?
    4. Wyniki prędkości łącza internetowego ze strony http://www.speedtest.net/ (Download, Upload, Ping).

    Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716) -405-0-400
    Dziękujemy,
    PolBox.TV.

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 616

    Dzwoniliśmy do Pana, ale niestety telefon nie był odebrany.
    Aby pomóc w rozwiązaniu tego problemu, najlepiej byłoby skontaktować się telefonicznie.
    W których godzinach można do Państwa zadzwonić?

    Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
    Dziękujemy,
    PolBox.TV

  • Michal_K1993
    Michal_K1993
    Member
    Posty: 5
    Zrobcie cos z tym bo nie da sie oglądać
  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 616

    Witamy,
    Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail.
    Pozdrawiamy,
    Zespół PolBox.TV

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 616

    @Michal_K1993 powiedział(a):
    Zrobcie cos z tym bo nie da sie oglądać

    Witamy,
    Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail.
    Pozdrawiamy,
    Zespół PolBox.TV

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.