Kasowanie kanałów w pakietach

Czy nie uważacie za istotne, aby informować klientów o kasowaniu kanałów w pakietach i to w znaczących ilościach? Wczoraj 148 kanałów, dzisiaj 133. Skasowane najlepsze kanały, a żadnej informacji na stronie czy w ofercie. Ten serwis zaczyna wyglądać na maszynkę do dojenia naiwnych klientów i nabijania w butelkę. Przedłużyłem abonament ze względu na konkretne kanały, których po przedłużeniu.... nie ma!!!! Kpina i żenada. Kasa wyrzucona w błoto

Komentarz

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    @Diabeł powiedział(a):
    Czy nie uważacie za istotne, aby informować klientów o kasowaniu kanałów w pakietach i to w znaczących ilościach? Wczoraj 148 kanałów, dzisiaj 133. Skasowane najlepsze kanały, a żadnej informacji na stronie czy w ofercie. Ten serwis zaczyna wyglądać na maszynkę do dojenia naiwnych klientów i nabijania w butelkę. Przedłużyłem abonament ze względu na konkretne kanały, których po przedłużeniu.... nie ma!!!! Kpina i żenada. Kasa wyrzucona w błoto

    Witamy!

    Dziękujemy za informację.
    Zgłoszenie zostało przekazane do działu technicznego i jest w opracowaniu.
    Skontaktujemy się z Państwem w najbliższym czasie.

    Mogą Państwo zamówić telefon w dogodnych godzinach na naszej stronie internetowej (słuchawka w prawym dolnym rogu ekranu).

    Zespół PolBox.TV

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.