Avatar

Support

Support

O

Nazwa użytkownika
Support
Dołączył(a)
-
Posty
668
Wizyt
1,348
Ostatnia aktywność
Role
Administrator

Komentarz

  • Serdecznie witamy! Prosimy uprzejmie odinstalować i ponownie zainstalować aplikację PolBox.TV na Amazon Fire Stick. Mogą Państwo skorzystać z poniższej instrukcji: * Odinstalowanie - * Nacisnąć "Home" na pilocie * Przejść na Ustawie…
  • @tomaszfrankow powiedział(a): Witam. Kiedy można spodziewać platformy Polbox na WebOS ? Serdecznie witamy! Dziękujemy za zgłoszenie. Niestety dla telewizorów LG nie mamy aplikacji, i nie wiemy, kiedy będzie dostępna. Może Pa…
    w System Web OS Skomentowane przez Support 6 February
  • Serdecznie witamy! Uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny w tej sprawie 1 (716)-405-0-400. Lub prosimy podać numer telefonu. Operator skontaktuje się telefonicznie i chętnie odpowie na wszystkie pytania dotyczące pakietów, illości kanałów w …
  • Serdecznie witamy! Bardzo prosimy numer abonamentu lub zamówienia. Dziękujemy, PolBox.TV
  • @Clllodia powiedział(a): Witam mam ten sam problem polsat2 tvn7 nagle zniknęło z pakietu a wcześniej był normalnie z podstawowymi kanalami Witamy! Otrzymali Państwo odpowiedź na e-mail. Polbox.TV
    w Brak kanałów Skomentowane przez Support 6 January
  • @Witoldo powiedział(a): Zauwazylem ze w interfejsie aplikacji nie moge cofnac sie do glownego menu gdzi wybiera sie albo TV albo VOD lib bookamarks i settings. Zatem jesli wejde do VOD i za jakis czas chcialbym ogladac telewizje to nie moge…
  • @patrycja83 powiedział(a): Ja mam Firestick są opcje "TV" "wideoteka" i "zakładki* są podzielone na tv i vod. Moje pytanie, jak dodać do tych zakładek film czy program by móc to obejrzeć w innym terminie?? Witamy ! Otrzymała Pani odpowie…
  • @Gpsmapnut_1 powiedział(a): Wszystko działa z wyjątkiem wyszukiwarki w VOD. Poletko wyszukiwarki jest szare. Mogę tam wpisać używając zewnętrzną klawiaturę ale litery sa szare i nic nie dziala. Kilkakrotnie muszę nacisnąć "wróć" naremotce zanim, …
  • Serdecznie witamy! Prosimy podać numer abonamentu. Centrum obsługi klienta: +1 (716) 405-0-400 (całodobowo) Z poważaniem,/ PolBox.TV
  • Serdecznie witamy! Aby pomóc w rozwiązaniu tego problemu, najlepiej byłoby skontaktować się telefonicznie. W których godzinach można do Państwa zadzwonić? Centrum obsługi klienta: +1 (716) 405-0-400 (całodobowo) Dziękujemy, PolBox.TV
    w Brak dźwięku Skomentowane przez Support November 2023
  • @Radoslaw powiedział(a): Jak w temacie. Wyskakuje taki problem “error 100” do tego pilot nie działa nawet po resecie… fire stick Witamy! Wysłaliśmy odpowiedź na e-mail. PolBox.TV
  • @Radoslaw powiedział(a): Witam, można prosić o instrukcje zainstalowania na Samsung z tyzen ? Dzieki Serdecznie witamy! Mogą Państwo zainstalować aplikację PolBox.TV na Smart TV Tizen według instrukcji: https://polbox.tv/uploads/smart…
  • @Xbox powiedział(a): Witam, czy można oglądać Tv na konsoli Xbox one S ? Serdecznie witamy! Można oglądać przez stronę play.polbox.tv albo online.polbox.tv Centrum obsługi klienta: +1 (716) 405-0-400 (całodobowo) Dziękujemy, Po…
    w Xbox one s Skomentowane przez Support September 2023
  • Serdecznie witamy! Może Państwo otrzymać abonament Premium na 3 dni za darmo na tej stronie: https://polbox.tv/poland/info/trial/ W razie pytań może Pan zamówić kontakt telefoniczny, podając numer telefonu i preferowany czas rozmowy. Dział obsług…
  • Witamy, otrzymała Pani odpowiedź na mail. Prosimy sprawdzić. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
  • Witamy, otrzymała Pani odpowiedź na mail. Prosimy sprawdzić. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
  • @KrzysiekIL powiedział(a): Witam Na pilocie wyłączam funkcję kursora myszki ale tylko jak wcisnę strzałkę do góry na dół w lewo lub prawo to kursor pojawią się automatycznie i nie mogę nic przesuwać. Jak to wyłączyć? Witamy! Pan ot…
    w Dune HD myszka Skomentowane przez Support July 2023
  • @Patryk1990 powiedział(a): Witam od wczoraj kiedy wchodzę na polbox przez amazon fire stick nic nie działa. Appka się ląduje i tyle tak samo na drugim tv. Wcześniej działało 1.5 roku bez żadnych problemów Witamy! Pan otrzymał…
    w Amazon fire stick Skomentowane przez Support July 2023
  • @Patryk1990 powiedział(a): Witam od wczoraj kiedy wchodzę na polbox przez amazon fire stick nic nie działa. Appka się ląduje i tyle tak samo na drugim tv. Wcześniej działało 1.5 roku bez żadnych problemów Witamy! Pan otrzymał…
    w Amazon fire stick Skomentowane przez Support July 2023
  • Witamy, otrzymała Pani odpowiedź na e-mail. Prosimy sprawdzić. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
  • Witamy, otrzymała Pani odpowiedź na e-mail. Prosimy sprawdzić. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
    w Aplikacja na smartTv Skomentowane przez Support June 2023
  • @Gazo0408 powiedział(a): Na jak długo można jednorazowo wstrzymać TV? Jest jakiś limit jak miesiąc czy pare tygodni? Witamy! Wstrzymać abonament można jeden raz na 30 dni (liczy się od momentu poprzedniej aktywacji abonamentu) na czas ni…
  • @Aleksandra powiedział(a): Witam, Proszę o instrukcję do instalacji aplikacji PolBox.TV na smart tv Samsung. Dziękuję i pozdrawiam! Witamy! Instrukcję wysłaliśmy na e-mail. Życzymy miłego oglądania! PolBox.TV
  • Witamy, otrzymał Pan dokładną odpowiedź na e-mail. Prosimy sprawdzić listy od nas. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV @RUMOR87 powiedział(a): Chciał bym prosić o wiadość na email z listą kanałów w pakiecie Basic i family Serdeczn…
  • Witamy, otrzymał Pan dokładną odpowiedź na e-mail. Prosimy sprawdzić listy od nas. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV @RUMOR87 powiedział(a): Chciał bym prosić o wiadość na email z listą kanałów w pakiecie Basic i family Serdeczn…
  • @Lolo powiedział(a): Witam czy mozna ogladac polboxa na xboxie?? Witamy! Otrzymała Pani odpowiedź na e-mail. Z poważaniem, PolBox.TV
    w Xbox one Skomentowane przez Support April 2023
  • @Damian0408 powiedział(a): Mam problem z polbox. Zacina się i buforuje co kilka sekund. Witamy! Otrzymał Pan odpowiedź na e-mail. Z poważaniem, PolBox.TV
  • @EAKSS powiedział(a): Witam, od jakiegoś czasu u mnie także nie działa archiwum na android tv. Jak mam zainstalować podaną w odpowiedzi wersję 2.7.25? Proszę o instrukcję. Pozdrawiam. Serdecznie witamy! Prosimy odinstalować wers…
    w Archiwum tv Skomentowane przez Support March 2023
  • @FishEyes powiedział(a): Na przedniej stronie ...to nie dziala .. dalem dane i confirmation number email nigdy nie przyszla .. ani callback ... Co sie dzieje ? Serdecznie witamy! Kod dostępu do abonamentu promocyjnego można pobr…
    w 3 Dniowa Promocja ? Skomentowane przez Support March 2023
  • @EAKSS powiedział(a): Witam, od jakiegoś czasu u mnie także nie działa archiwum na android tv. Jak mam zainstalować podaną w odpowiedzi wersję 2.7.25? Proszę o instrukcję. Pozdrawiam. Serdecznie witamy! Prosimy odinstalować wers…
    w Archiwum tv Skomentowane przez Support March 2023