Płatność

Witam,
Od dwóch dni próbuję kupić pakiet PREMIUM...niestety bez efektu.
kupowałam już dwa razy i używałam mojej karty kredytowej tym razem bez efektu... co mogę zrobić?

Komentarz

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    @ann powiedział(a):
    Witam,
    Od dwóch dni próbuję kupić pakiet PREMIUM...niestety bez efektu.
    kupowałam już dwa razy i używałam mojej karty kredytowej tym razem bez efektu... co mogę zrobić?

    Witamy!

    Informujemy Państwa, że płatność za abonament przebiegła pomyślnie.
    Dziękujemy i życzymy miłego oglądania!

    Zespół Polbox

  • Katri
    Katri
    Member
    1 post
    Witam. Próbowałam dziś przedłużyć abonament trzykrotnie i nie udało się to. Wchodząc w konto klienta widać, że zamówienia są przetwarzane. Po raz pierwszy spotykam się z tym problemem. Zawsze już po upływie kilku minut przychodziły emaile. Zapomniałam dodać że po wrowadzeniu danych do opłacenia abonamentu nie nastąpiło żadne przekierowanie do potwierdzenia płatności. Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    @Katri powiedział(a):
    Witam. Próbowałam dziś przedłużyć abonament trzykrotnie i nie udało się to. Wchodząc w konto klienta widać, że zamówienia są przetwarzane. Po raz pierwszy spotykam się z tym problemem. Zawsze już po upływie kilku minut przychodziły emaile. Zapomniałam dodać że po wrowadzeniu danych do opłacenia abonamentu nie nastąpiło żadne przekierowanie do potwierdzenia płatności. Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

    Serdecznie witamy!

    Państwo płacili metodą Karta Kredytowa2.

    Polecamy Państwu zapłacić kartą kredytową przez Pay Pal albo Karta Kredytowa 5. Oto instrukcja jak to zrobić PayPalem.

    Aby dokonać opłaty za pomocą serwisu PayPal bez zakładania konta prosimy dokonać następnych kroków:
    1. Wybrać jako metodę płatności PayPal i wcisnąć "Złożyć zamówienie".
    2. Na następnej stronie prosimy jeszcze raz wcisnąć PayPal, powinno pojawić się dodatkowe okienko.
    3. Dalej prosimy wybrać opcję "Pay with Debit or Credit Card".
    4. Następnie prosimy wypełnić wszystkie dane dotyczące płatności i na końcu wybrać "Continue as a Guest".

    Po dokonaniu tych kroków ponownie pojawi się strona PolBox z numerem zamówienia.

    Prosimy zwrócić uwagę, bank może wymagać dodatkowe potwierdzenie tej opłaty (na przykład, Państwo mogą dostać kod SMS-em na telefon) i wyciąg bankowy może mieścić nazwę CFON / CFON SIA / CFONNET.

    Centrum obsługi klienta: +1 (716) 405-0-400 (całodobowo)
    Dziękujemy,
    PolBox.TV

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.