Avatar

Admin

Admin

O

Nazwa użytkownika
Admin
Dołączył(a)
-
Posty
688
Wizyt
1,471
Ostatnia aktywność
Role
Administrator

Komentarz

  • Serdecznie witamy! Dla oglądania naszej telewizji na komputerze należy: ściągnąć i zainstalować aplikację PolBox.TV z naszej strony internetowej https://polbox.tv/pl/info/#computer (TV Platformy > Komputer > Windows/Mac OS > PC Client …
  • @marian powiedział(a): totalna bezinformacja oplacilem pakiet premium + decoder jesli chodzi o kwote Polbox znakomicie dziala a jesli o klienta pelna ignoracja ponoc mam ale zeby ogladnac to chyba ten caly decoder bede musial wykorzystac moja…
  • Witamy Na swoim emailu, w zamówieniach, albo prosimy skontaktować się z nami telefonicznie. Pozdrawiamy PolBox.TV
    w nr aonamentu Skomentowane przez Admin September 2019
  • Witamy. Skontaktujemy się z Panią na email. Pozdrawiamy, PolBox.TV
  • Serdecznie witamy! Ustawienia abonamenty zmieniono. Prosimy zresetować urządzenia. Dziękujemy
    w Programy zacinają Skomentowane przez Admin September 2019
  • Witamy! Już pokazują znakomicie te kanały. W razie powtarzania takich sytuacji prosimy odrazu kontaktować się na nasz telefon 1 (716)-405-0-400. Pozdrawiamy serdecznie PolBox.TV.
    w Programy zacinają Skomentowane przez Admin September 2019
  • Serdecznie witamy! Pytanie Pani przekierowane do odpowiedniego działu. Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, PolBox.TV
    w czas honoru Skomentowane przez Admin August 2019
  • Witamy W celu otrzymania więcej informacji skontaktujemy się z Państwem telefonicznie. Pozdrawiamy serdecznie, PolBox.TV
    w Wideoteka Skomentowane przez Admin August 2019
  • Serdecznie witamy! Przekierujemy Pana prośbę do odpowiedniego działu. Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, PolBox.TV
  • Witamy! Już pokazują znakomicie te kanały. Prosimy sprawdzić. Pozdrawiamy serdecznie PolBox.TV.
    w Programy zacinają Skomentowane przez Admin August 2019
  • Witamy Dla IOS urządzeń mamy dwa sposoby na oglądanie naszej telewizji - przez aplikację i przez stronę online.polbox.tv. Prosimy korzystać na razie z przeglądarki Safari lub Google chrome, wpisując stronę online.polbox.tv a dalej swój abonament i…
  • Witamy! My przekazujemy telewizję tak samo, jak transmituje się ona w Polsce. Właśnie tak i było z meczem KS Cracovia Kraków - MKS Korona Kielce. Sam kanał zmienił pokazywanie meczów. Pozdrawiamy serdecznie, PolBox.TV.
    w Program telewizyjny Skomentowane przez Admin August 2019
  • Witamy Prosimy przeczytać odpowiedź w liście prywatnym. Pozdrawiamy serdecznie, PolBox.TV
  • Serdecznie witamy! W promocji Letnia oferta dekoder będzie z pilotem. Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, PolBox.TV
  • Witamy W celu otrzymania więcej informacji skontaktujemy się z Państwem telefonicznie. Przyczyny mogą polegać w ustawieniach systemu antywirusowego i td. Pozdrawiamy serdecznie, PolBox.TV
  • Witamy! Pauze można uruchomić w swoim koncie w rozdziałe moje karty jeden raz na miesiąc. Prosimy podać numer subskrypcji, my pomożemy to ustalić. Pozdrawiamy serdecznie, PolBox.TV
  • Serdecznie witamy! Już można oglądać na Amazon Fire Stick. Mamy instrukcje pod linkiem https://polbox.tv/pl/about/news/polboxtv-na-fire-tv-stick/ Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, PolBox.TV
    w Fire TV stick Skomentowane przez Admin July 2019
  • Serdecznie witamy! Skierujemy Pana propozycję do odpowiedniego działu. Dziękujemy za zgłoszenie. Prosimy czekać na odpowiedź. Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, PolBox.TV
    w Kanał Skomentowane przez Admin July 2019
  • Serdecznie witamy! Wysyłka z Lotwy do Niemiec kosztuje 5.90 euro. Dostawa w Europie w zwykłe (nie świąteczne) dni trwa 4-14 dni Odebrać pzresyłkę może tylko Pan samodzielnie. Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, …
    w Dostawa na Łotwę. Skomentowane przez Admin July 2019
  • Witamy. Mówimy w języku polskim, a takze angielskim. Pozdrawiamy serdecznie, PolBox.TV
    w Polbox nie działa Skomentowane przez Admin July 2019
  • @ikoeri powiedział(a): nie działa a zaraz wyscig Serdecznie witamy! Zmieniliśmy ustawienia abonamentu. Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, PolBox.TV
    w eleven sport 1 Skomentowane przez Admin July 2019
  • @Admin powiedział(a): @skorpion11 powiedział(a): Jak uruchomić telewizję internetową w okresie probnym bez dekodera Serdecznie witamy! Próbny abonament można uruchomić na komputerze lub tablecie. Trzeba pobra…
    w Okres probny Skomentowane przez Admin July 2019
  • @skorpion11 powiedział(a): Jak uruchomić telewizję internetową w okresie probnym bez dekodera Serdecznie witamy! Próbny abonament można uruchomić na komputerze lub tablecie. Trzeba pobrać aplikację z naszej strony https://polbox.tv/pl…
    w Okres probny Skomentowane przez Admin July 2019
  • Serdecznie witamy! Żeby oglądać online prosimy wejść w przeglądarkę przez link http://online.polbox.tv. Potem wpisać abonament i hasło. Dziękujemy, PolBox.TV
  • Serdecznie witamy! Historię oglądania nie mamy. Państwo mogą dodać film do rozdziału "Ulubione". Dziękujemy!
    w Tv Skomentowane przez Admin July 2019
  • @Morton1551 powiedział(a): How to play archive Serdecznie witamy! Zależy na czym Państwo oglądają telewizję. Możemy poprowadzić Państwa telefonicznie. Dziękujemy!
    w Archive Skomentowane przez Admin July 2019
  • Serdecznie witamy! Wkrótce, będzie możliwość oglądać PolBox na wszystkich modelach smart TV Dziękujemy, PolBox.TV
    w Witam Skomentowane przez Admin July 2019
  • @emel powiedział(a): czy jest opcja historii i podgladu programow na fire stick czy programy oglada sie na biezaco Serdecznie witamy! Tak, jest podgląd i historia na 2 tygodnia do tylu i jest program na bieżąco. Pod tym linkiem jest…
  • Witamy serdecznie! Dostawa do USA zajmuje od 3 do 14 dni w zależności od adresu przesyłki i jego odległości od magazynu. Tracking numer mozna zobaczyć w koncie klienta w zamówieniach. Dziękujemy, PolBox.TV
    w Wysyłka do USA Skomentowane przez Admin July 2019
  • Serdecznie witamy! Texture mode wybiera się kiedy rozdzielczość telewizora jest niska, poniżej 560p Dla nowych telewizorów tą opcję prosimy zostawiać jak jest. Na inne pytannia mozna znależć odpowiedzi w https://developer.amazon.com/docs/fire-…