Płatność
ann
Member
Witam,
Od dwóch dni próbuję kupić pakiet PREMIUM...niestety bez efektu.
kupowałam już dwa razy i używałam mojej karty kredytowej tym razem bez efektu... co mogę zrobić?
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarz
Witamy!
Informujemy Państwa, że płatność za abonament przebiegła pomyślnie.
Dziękujemy i życzymy miłego oglądania!
Zespół Polbox
Serdecznie witamy!
Państwo płacili metodą Karta Kredytowa2.
Polecamy Państwu zapłacić kartą kredytową przez Pay Pal albo Karta Kredytowa 5. Oto instrukcja jak to zrobić PayPalem.
Aby dokonać opłaty za pomocą serwisu PayPal bez zakładania konta prosimy dokonać następnych kroków:
1. Wybrać jako metodę płatności PayPal i wcisnąć "Złożyć zamówienie".
2. Na następnej stronie prosimy jeszcze raz wcisnąć PayPal, powinno pojawić się dodatkowe okienko.
3. Dalej prosimy wybrać opcję "Pay with Debit or Credit Card".
4. Następnie prosimy wypełnić wszystkie dane dotyczące płatności i na końcu wybrać "Continue as a Guest".
Po dokonaniu tych kroków ponownie pojawi się strona PolBox z numerem zamówienia.
Prosimy zwrócić uwagę, bank może wymagać dodatkowe potwierdzenie tej opłaty (na przykład, Państwo mogą dostać kod SMS-em na telefon) i wyciąg bankowy może mieścić nazwę CFON / CFON SIA / CFONNET.
Centrum obsługi klienta: +1 (716) 405-0-400 (całodobowo)
Dziękujemy,
PolBox.TV