Avatar

Admin

Admin

O

Nazwa użytkownika
Admin
Dołączył(a)
-
Posty
688
Wizyt
1,426
Ostatnia aktywność
Role
Administrator

Komentarz

  • Serdecznie witamy! Aby uzyskać informację na temat kanałów, prosimy podać numer telefonu, kraj zamieszkania oraz dogodne godziny dla kontaktu telefonicznego. Centrum obsługi klienta: +1 (716) 405-0-400 (całodobowo) Dziękujemy, PolBox.TV
    w Lista kanałów Skomentowane przez Admin 21 July
  • Witamy, otrzymał Pan odpowiedź na e-mail. Prosimy dać dokładne odpowiedzi na wysłane w mailu pytania i wysłać nam z powrotem. Przekażemy tę informację do działu technicznego do naprawienia. Z poważaniem, PolBox
  • Serdecznie witamy! Dziękujemy za informację. Zgłoszenie jest w opracowaniu. Skontaktujemy się z Państwem w najbliższym czasie. Mogą Państwo zamówić telefon w dogodnych godzinach na naszej stronie internetowej (słuchawka w prawym dolnym rogu…
  • @Marysia powiedział(a): Witam serdecznie po 2 latch, wróciłam do Państwa z nadzieją, że wszystkie kanały będą poprawnie działać, lecz nic z tego , nie da się oglądać, większość bardzo się zacina co 3 sekundy , jedyne co dziala to wideoteka . C…
    w Zacinanie obrazów Skomentowane przez Admin 15 July
  • Witamy. Prosimy sprawdzić czy jest możliwe instalowanie aplikacji Polbox Tizen na państwa Smart TV. Aplikacją ta pasuję pod telewizory 2016-2021 roku produkcji. W razie problemów zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta pod numer + 1 (716…
    w Polbox na Samsung tinzen Skomentowane przez Admin 11 July
  • Serdecznie witamy! Polecamy wyczyścić pamięć aplikacji PolBox.TV według instrukcji: 1. Nacisnąć Dom/Home na pilocie 2. Przejść na Ustawienia/Settings (kółko zębate w prawym górnym rogu) 3. Wybrać Aplikacje/Applications, po czym Zarządzanie zai…
    w Archiwum Skomentowane przez Admin 15 June
  • Witamy, daliśmy odpowiedź Panu na e-mail. Prosimy to sprawdzić. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
  • Witamy, otrzymał Pan odpowiedź na e-mail. Prosimy sprawdzić. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
  • @mon69 powiedział(a): Z kazdym rokiem telewizja sie buforuje coraz gorzej. Wiele razy dzwonilam i mialam rozmowy przez telefon z wydzialem technicznym, podawalam wszystkie dane, jaki program opgladamy, jaka godzina, kanal, czy odtwarzanie jest n…
  • Serdecznie witamy! Dla udzielenia Państwu fachowej pomocy najlepszy jest kontakt telefoniczny. Prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu oraz dogodnego czasu rozmowy. Zamówić kontakt telefoniczny można podając w odpowiedzi na tę wiadomość cz…
  • @voss powiedział(a): Zainstalowalem App na Samsung TV ale aplikacja otwiera tylko 9 kanalow i kilka radiowych :-( Serdecznie witamy! Dziękujemy za zgłoszenie! Zmieniliśmy ustawienia, kanały powinny już być na miejscu. Prosimy uprz…
    w Samsung TV APP Skomentowane przez Admin 15 May
  • Serdecznie witamy! Informujemy, że niestety niektóre kanały w naszej aplikacji i na stronie internetowej są chwilowo niedostępne. Prosimy o tymczasowe pobranie poprzedniej wersji PC Client PolBox.TV Player (legacy) z tego linku: https://downloads…
  • Serdecznie witamy! Dziękujemy za informację. Zgłoszenie jest w opracowaniu. Skontaktujemy się z Państwem o określonej godzinie. Mogą Państwo zamówić telefon w dogodnych godzinach na naszej stronie internetowej (słuchawka w prawym dolnym rogu…
    w Problemy Buferowanie Skomentowane przez Admin 2 May
  • @Maksa powiedział(a): Czy by była możliwość dodać [censored] Plus sport 3 Serdecznie witamy! Zgłoszenie zostało przekazane do działu Marketingu. Gdy tylko pojawi się informacja, poinformujemy Państwa. Centrum obsługi klienta: +1 (71…
    w [censored] Plus sport 3 Skomentowane przez Admin 10 April
  • @Niiita powiedział(a): Większość kanałów nie działa, czarny ekran. Oglądanie przez firestick Serdecznie witamy! Prosimy wyczyścić pamięć aplikacji PolBox.TV według instrukcji: 1. Nacisnąć Dom/Home na pilocie 2. Przejść na Ustawienia/…
    w Brak kanałów Skomentowane przez Admin 1 April
  • @Widz powiedział(a): Od dwóch dni strasznie się tnie .nie można oglądać na żadnym programie.co z tym zrobić? Witamy! Odpowiedzieliśmy Pani na e-mail. Z poważaniem, PolBox.TV
  • Witamy serdecznie! Jak oglądać programy w archiwum w aplikacji PolBox.TV na Amazon Fire TV Stick: * Włączyć dowolny kanał na bieżąco * Nacisnąć "Powrót" (wygięta strzałka w lewo), aby schować menu oglądania * Nacisnąć Select, aby wyświetli…
    w Fire TV - archiwum Skomentowane przez Admin 2 March
  • Serdecznie witamy! Prosimy uprzejmie odinstalować i ponownie zainstalować aplikację PolBox.TV na Amazon Fire Stick. Mogą Państwo skorzystać z poniższej instrukcji: * Odinstalowanie - * Nacisnąć "Home" na pilocie * Przejść na Ustawie…
  • @tomaszfrankow powiedział(a): Witam. Kiedy można spodziewać platformy Polbox na WebOS ? Serdecznie witamy! Dziękujemy za zgłoszenie. Niestety dla telewizorów LG nie mamy aplikacji, i nie wiemy, kiedy będzie dostępna. Może Pa…
    w System Web OS Skomentowane przez Admin 6 February
  • Serdecznie witamy! Uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny w tej sprawie 1 (716)-405-0-400. Lub prosimy podać numer telefonu. Operator skontaktuje się telefonicznie i chętnie odpowie na wszystkie pytania dotyczące pakietów, illości kanałów w …
  • Serdecznie witamy! Bardzo prosimy numer abonamentu lub zamówienia. Dziękujemy, PolBox.TV
  • @Clllodia powiedział(a): Witam mam ten sam problem polsat2 tvn7 nagle zniknęło z pakietu a wcześniej był normalnie z podstawowymi kanalami Witamy! Otrzymali Państwo odpowiedź na e-mail. Polbox.TV
    w Brak kanałów Skomentowane przez Admin 6 January
  • @Witoldo powiedział(a): Zauwazylem ze w interfejsie aplikacji nie moge cofnac sie do glownego menu gdzi wybiera sie albo TV albo VOD lib bookamarks i settings. Zatem jesli wejde do VOD i za jakis czas chcialbym ogladac telewizje to nie moge…
  • @patrycja83 powiedział(a): Ja mam Firestick są opcje "TV" "wideoteka" i "zakładki* są podzielone na tv i vod. Moje pytanie, jak dodać do tych zakładek film czy program by móc to obejrzeć w innym terminie?? Witamy ! Otrzymała Pani odpowie…
  • @Gpsmapnut_1 powiedział(a): Wszystko działa z wyjątkiem wyszukiwarki w VOD. Poletko wyszukiwarki jest szare. Mogę tam wpisać używając zewnętrzną klawiaturę ale litery sa szare i nic nie dziala. Kilkakrotnie muszę nacisnąć "wróć" naremotce zanim, …
  • Serdecznie witamy! Prosimy podać numer abonamentu. Centrum obsługi klienta: +1 (716) 405-0-400 (całodobowo) Z poważaniem,/ PolBox.TV
  • Serdecznie witamy! Aby pomóc w rozwiązaniu tego problemu, najlepiej byłoby skontaktować się telefonicznie. W których godzinach można do Państwa zadzwonić? Centrum obsługi klienta: +1 (716) 405-0-400 (całodobowo) Dziękujemy, PolBox.TV
    w Brak dźwięku Skomentowane przez Admin November 2023
  • @Radoslaw powiedział(a): Jak w temacie. Wyskakuje taki problem “error 100” do tego pilot nie działa nawet po resecie… fire stick Witamy! Wysłaliśmy odpowiedź na e-mail. PolBox.TV
  • @Radoslaw powiedział(a): Witam, można prosić o instrukcje zainstalowania na Samsung z tyzen ? Dzieki Serdecznie witamy! Mogą Państwo zainstalować aplikację PolBox.TV na Smart TV Tizen według instrukcji: https://polbox.tv/uploads/smart…
  • @Xbox powiedział(a): Witam, czy można oglądać Tv na konsoli Xbox one S ? Serdecznie witamy! Można oglądać przez stronę play.polbox.tv albo online.polbox.tv Centrum obsługi klienta: +1 (716) 405-0-400 (całodobowo) Dziękujemy, Po…
    w Xbox one s Skomentowane przez Admin September 2023