20. Co zrobić gdy na telewizorze pojawi się czarny obraz z napisem “Brak sygnału”/”No Signal”?

Support
Support
Administrator
Posty: 668 edytowano February 2019 w Często zadawane pytania (FAQ)

Prawdopodobnie masz problem z połączeniem odbiornika PolBox.TV z telewizorem.

1.Sprawdzić połączenie pomiędzy odbiornikiem PolBox.TV a telewizorem. Kable powinny być prawidłowo podłączone.
2.Sprawdzić, poprzez jakie wejście wideo (TV input) połączony został telewizor z naszym odbiornikiem (dla kabli HDMI – wybierz HDMI1, HDMI2, HDMI3, HDMI4 itd. Jeśli używasz kabla Composite – wybierz Video 1, Video 2 lub AV1/AV2).
3.Wybrać “Input” („SOURCE” „TV/VIDEO”) na pilocie. Pojawi się INPUT menu, należy wybrać odpowiedni rodzaj połączenia odbiornika z TV.

Ta dyskusja została zamknięta.