Okropna jakosc odbioru - ciagle sie buforuje.

Z kazdym rokiem telewizja sie buforuje coraz gorzej. Wiele razy dzwonilam i mialam rozmowy przez telefon z wydzialem technicznym, podawalam wszystkie dane, jaki program opgladamy, jaka godzina, kanal, czy odtwarzanie jest na zywo czy z nagrania, robione bylo wiele speed tests, ktore nic wolnego nie wykazaly. Nic nie pomaga. Kilka razy mielismy tez technika od internetu tu w Kanadzie zeby na wszelki wypadek sprawdzal wszyskie podlaczenia. Mamy najszybszy PureFibre Internet 250 z 1 TB data. Podlacznie do TV jest bezposrednio przez LAN kabel nie przez wifi. Wszystkie urzadzenia a domu, telefony, laptop internet, ipad, iPhone, dzialaja bez zadnego problem i szybko. Tak, ze wiemy ze stu procentowa pewnoscia ze nie jest to problem kanadyjskiego internetu. Problem jest z Polbox. Buforuje sie prawie non-stop tak, ze nie jestesmy w stanie nic ogladac. Wiem od dwoch roznych znajomuch ktorzy tez maja Polbox tu w Kanadzie, ze maja ten sam problem. Czasami w dzien da sie ogladac ale wieczorem absolutnie nie jest to mozliwe. Jak wspomnialam, kilka lat temu problem nie byl tak dolegliwy. Przypuszczam ze jakosc odbioru drastycznie spadla w dol, jak wieksza ilosc ludzi zalozyla subskrypcje Polbox i serwery na Kanade i USA nie sa w stanie podolac ilosci klientow. Placenie za abonament z ktorego nie mozna korzystac jest glupota. Jesli Polbox nie wprowdzi konkretnych ulepszen, bedziemy zmuszeni szukac innych opcji.

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.