Zapłaciłem a nic nie otrzymałem

KAKAO
KAKAO
Member
Posty: 2 edytowano February 2019 w Pytania dotyczące wysyłki oraz płatności

Opłaciłem subskrypcję a dalej nic

Komentarz

  • BlakeBrooklyn
    BlakeBrooklyn
    Member
    1 post edytowano February 2019

    :'(

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 688

    @KAKAO powiedział(a):
    Opłaciłem subskrypcję a dalej nic

    Witamy serdecznie!

    Prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400

  • anettah77
    anettah77
    Member
    Posty: 3

    to jednak trzeba było przeczytać opinie,bo wygląda,ze jacys chłopcy się bawia,a leszcze jak ja daja się nabrać na pustacka stronke,na której tylko można wychwalać stworce...strony

  • ikoeri
    ikoeri
    Member
    Posty: 37 edytowano April 2019

    Wczoraj zakupiłem ponownie pakiet platinum a wciąż otrzymuję komunikat że jutro subskrybcja wygasa.`W dodatku nie otrzymałem żadnego potwierdzenia.

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 688

    Witamy serdecznie!

    Prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400

  • marian
    marian
    Member

    totalna bezinformacja oplacilem pakiet premium + decoder jesli chodzi o kwote Polbox znakomicie dziala a jesli o klienta pelna ignoracja ponoc mam ale zeby ogladnac to chyba ten caly decoder bede musial wykorzystac moja tylna strone jako dekoder

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 688

    @marian powiedział(a):
    totalna bezinformacja oplacilem pakiet premium + decoder jesli chodzi o kwote Polbox znakomicie dziala a jesli o klienta pelna ignoracja ponoc mam ale zeby ogladnac to chyba ten caly decoder bede musial wykorzystac moja tylna strone jako dekoder

    Serdecznie witamy!

    Kilkakrotnie próbowaliśmy skontaktować się z Państwem telefoniczne.
    Prosimy podać aktualny numer telefonu oraz wygodne do rozmowy godziny.

    Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400

    Dziękujemy, PolBox.TV

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.