Polaczenie z internetem nie powiodlo sie.

Nov 22 - na TV i na komputerze wyskakuje info "polaczenie z internetem nie powiodlo sie. Sprawdz polaczenie internetowe". Moje WiFi dziala na wszystkich innych urzadzeniach tylko nie na PolBoxie wiec problem nie wynika z braku internetu. Czy ktos wie jak to naprawic?

Komentarz

  • luivoi
    luivoi
    Member
    1 post

    u nas to samo od wczoraj nov 21, proba polaczenia sie telefonicznie z polbox niemozliwa, wlaczenie pauzy online tez niemozliwa.

  • Anna73
    Anna73
    Member
    1 post
    Mam tak samo od wczoraj
  • Jozef
    Jozef
    Member
    Posty: 2
    Mam ten sam problem wszystkie urządzenia w domu działają tylko polbox nie. Czy może ktoś ma pomysł jak to usunąć?
  • Justa
    Justa
    Member
    1 post
    Mam tak samo. Nie działa. Internet mam bardzo szybki. Numer do nich jest ciągle zajęty i na e-mail też nie odpowiedzieli.
  • Artek
    Artek
    Member
    Posty: 3

    Mam ten sam problem. Nie wiem dlaczego dekoder nie widzi neta.

  • Artek
    Artek
    Member
    Posty: 3

    Odpisali ze trwaja prace techniczne. Mam nadzieje ze bedzie jakas rekompensata.

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    @Marcin83 powiedział(a):
    Nov 22 - na TV i na komputerze wyskakuje info "polaczenie z internetem nie powiodlo sie. Sprawdz polaczenie internetowe". Moje WiFi dziala na wszystkich innych urzadzeniach tylko nie na PolBoxie wiec problem nie wynika z braku internetu. Czy ktos wie jak to naprawic?

    Witamy serdecznie!

    Przepraszamy za tymczasowy brak dostępu do PolBox.TV oraz trudności z kontaktem. Wyniknęły one w związku z prowadzonymi pracami technicznymi i wielką liczbą zgłoszeń.
    Dziękujemy uprzejmie za cierpliwość.

    Z wyrazami szacunku,
    PolBox.TV

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    @Artek powiedział(a):
    Mam ten sam problem. Nie wiem dlaczego dekoder nie widzi neta.

    Witamy serdecznie!

    Przepraszamy za tymczasowy brak dostępu do PolBox.TV oraz trudności z kontaktem. Wyniknęły one w związku z prowadzonymi pracami technicznymi i wielką liczbą zgłoszeń.
    Dziękujemy uprzejmie za cierpliwość.

    Z wyrazami szacunku,
    PolBox.TV

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    @Justa powiedział(a):
    Mam tak samo. Nie działa. Internet mam bardzo szybki. Numer do nich jest ciągle zajęty i na e-mail też nie odpowiedzieli.

    Witamy serdecznie!

    Przepraszamy za tymczasowy brak dostępu do PolBox.TV oraz trudności z kontaktem. Wyniknęły one w związku z prowadzonymi pracami technicznymi i wielką liczbą zgłoszeń.
    Dziękujemy uprzejmie za cierpliwość.

    Z wyrazami szacunku,
    PolBox.TV

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    @Jozef powiedział(a):
    Mam ten sam problem wszystkie urządzenia w domu działają tylko polbox nie. Czy może ktoś ma pomysł jak to usunąć?

    Witamy serdecznie!

    Przepraszamy za tymczasowy brak dostępu do PolBox.TV oraz trudności z kontaktem. Wyniknęły one w związku z prowadzonymi pracami technicznymi i wielką liczbą zgłoszeń.
    Dziękujemy uprzejmie za cierpliwość.

    Z wyrazami szacunku,
    PolBox.TV

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    @Justa powiedział(a):
    Mam tak samo. Nie działa. Internet mam bardzo szybki. Numer do nich jest ciągle zajęty i na e-mail też nie odpowiedzieli.

    Witamy serdecznie!

    Przepraszamy za tymczasowy brak dostępu do PolBox.TV oraz trudności z kontaktem. Wyniknęły one w związku z prowadzonymi pracami technicznymi i wielką liczbą zgłoszeń.
    Dziękujemy uprzejmie za cierpliwość.

    Z wyrazami szacunku,
    PolBox.TV

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    @Justa powiedział(a):
    Mam tak samo. Nie działa. Internet mam bardzo szybki. Numer do nich jest ciągle zajęty i na e-mail też nie odpowiedzieli.

    Witamy serdecznie!

    Przepraszamy za tymczasowy brak dostępu do PolBox.TV oraz trudności z kontaktem. Wyniknęły one w związku z prowadzonymi pracami technicznymi i wielką liczbą zgłoszeń.
    Dziękujemy uprzejmie za cierpliwość.

    Z wyrazami szacunku,
    PolBox.TV

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    @Anna73 powiedział(a):
    Mam tak samo od wczoraj

    Witamy serdecznie!

    Przepraszamy za tymczasowy brak dostępu do PolBox.TV oraz trudności z kontaktem. Wyniknęły one w związku z prowadzonymi pracami technicznymi i wielką liczbą zgłoszeń.
    Dziękujemy uprzejmie za cierpliwość.

    Z wyrazami szacunku,
    PolBox.TV

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    @411681 powiedział(a):
    jakies problemy techniczne bo nigdzie nie

    Witamy serdecznie!

    Przepraszamy za tymczasowy brak dostępu do PolBox.TV oraz trudności z kontaktem. Wyniknęły one w związku z prowadzonymi pracami technicznymi i wielką liczbą zgłoszeń.
    Dziękujemy uprzejmie za cierpliwość.

    Z wyrazami szacunku,
    PolBox.TV

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    @Jerryguze powiedział(a):
    Okolo 21.00 padlo i do tej pory nie moge sie zalogowac.
    Forum dziala ale TV nie.

    Witamy serdecznie!

    Przepraszamy za tymczasowy brak dostępu do PolBox.TV oraz trudności z kontaktem. Wyniknęły one w związku z prowadzonymi pracami technicznymi i wielką liczbą zgłoszeń.
    Dziękujemy uprzejmie za cierpliwość.

    Z wyrazami szacunku,
    PolBox.TV

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    @Bolo powiedział(a):
    Czemu nie widze wszystkich odp tylko temat moze bym cos sie dowiedzial bo u mnie do dzisiaj na tv jest problem z polaczeniem raz sie polaczy 30 razy nie problem z internetem ogladam na kom´pie bo tak jako tako jeszcze dziala ale nie tak jak przed awaria ale to nie to samo co w tv.
    moze ktos odp co robic
    Zrobilem 1 dnia jak nie dzialalo calkowitego reseta bo myslalem ze problem u mnie, zmienily sie ikonki na czerwone tlo i dalej te same problemy niestety.
    Jak ktos moze sie podzielic jak u niego to bylo po problemach i co mam robic by bylo fajnie.

    Pozdrawiam Bolo

    Serdecznie witamy!
    Aby udzielić fachowej pomocy prosimy podać numer abonamentu , albo numer telefonu.
    Dział techniczny jest dostępny 24/7.
    Dziękujemy,
    PolBox.TV

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.