Problemy z dekoderem Roku

Nowa wersja software Polbox przeznaczona do uzywania w dekoderze Roku (Software Version 1.4 March 17, 2021 opracowana i zainstalowana przez Polbox, Developer: Alex) nie dziala poprawnie i powoduje niedostepnosc ok. 40% programow na wszystkich kanalach Polbox Premium Package. Lista programow na wszystkich kanalach konczy sie ok. godz 10:00 rano i zaczyna sie ponownie od ok. godz. 20:00 do konca dnia. Nie ma listy zadnych dostepnych programow pomiedzy tymi godzinami co uniemozliwia wybor i ogladanie tych programow. Nie pomaga zresetowanie ani uninstal/reinstal Polbox software na dekoderze Roku. Dotyczy to listy wszystkich programow w ostatnich dwoch tygodniach na wszystkich kanalach. Rozwiazanie poprzedniego problemu z dekoderem Roku zajelo Polbox ok. 3 miesiecy wiec jezeli ten problem zajmie tyle samo czasu do rozwiazania, subskryberzy pozbawieni beda mozliwosci ogladania ok. 40% oplaconej subskrypcji. W zwiazku z powyzszym, sugeruje powrot do poprzedniej wersji oprogramowaniea do dekodera Roku do czasu naprawienia bledu w nowej wersji 1.4 albo zwrotu czesci oplaconej subskrybcji z powodu niedostepnosci bardzo duzej ilosci oplaconych programow. Innym rozwiazaniem byloby nieodplatne umozliwienie korzystania z dekodera dostarczonego przez Polbox do czasu naprawienia obecnego problemu.

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.