Nie mogę skorzystać z 3-dniowej telewizji testowej

Otrzymałem kod Twoj kod bezpieczenstwa dla PolBox.TV 8879
i na tym się zakończyło, na meila nic nie otrzymałem. Gdy chciałem powtórzyć wyskoczył napis że już skorzystałeś z darmowego okresu próbnego, a nawet nie otrzymałem dostępu. Nie rozumiem o co chodzi i jak mam kupić coś skoro nawet nie wiem czy działa.
Pozdrawiam Mariusz

Komentarz

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    Serdecznie witamy!

    Jeżeli Pan napisze e-mail i numer telefonu, od razu wyślemy abonament na 3 dni.
    Pomożemy uruchomić.

    Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
    Dziękujemy,
    PolBox.TV

  • Mariusz_28
    Mariusz_28
    Member
    Posty: 2 edytowano September 2019

    Wysyłam na PW

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    Numer abonamentu z hasłem wysłany na e-mail marcoss@op.pl

  • Nie otrzymałam kodu promocyjnego
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.