Avatar

Admin

Admin

O

Nazwa użytkownika
Admin
Dołączył(a)
-
Posty
688
Wizyt
1,471
Ostatnia aktywność
Role
Administrator

Komentarz

  • @jac2131 powiedział(a): witam prosze o instrukcje instalacji na samsung tizen . dziki Witamy, otrzymał Pan odpowiedź na e-mail. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
    w Polbox na Samsung tv Skomentowane przez Admin March 2022
  • Serdecznie witamy! Prosimy wyłączyć i włączyć z powrotem. Program TV powinien się zjawić.
    w Dostepnosc programów Skomentowane przez Admin March 2022
  • Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
    w Instukcja Tizen Skomentowane przez Admin March 2022
  • Serdecznie witamy! Niestety nie ma możliwości zapłacić bezpośrednio kartą kredytową. Państwo mogą zapłacić kartą kredytową przez Pay Pal. Oto instrukcja jak to zrobić. Suma powinna być mniej niż 160 dolarów, na przykład, pakiet Premium na półro…
  • Aby oglądać na Amazon Fire Stick, trzeba najpierw wpisać USERNAME ośmiocyfrowy, potem wcisnąc przycisk NEXT. Potem wpisać PASSWORD sześciocyfrowy, znowu wcisnąc przycisk NEXT. Tylko potem przycisk ZALOGUJ SIĘ, Username i password Państwo otrzym…
  • Serdecznie witamy! W tej chwili prosimy spróbować wykupić na sumę mniej, niż 160 dolarów, na przykład, pakiet Premium na pół roku. Centrum obsługi klienta: +1 (716) 405-0-400 (całodobowo) Dziękujemy, PolBox.TV
  • Serdecznie witamy! Państwo mogą zapłacić kartą kredytową przez Pay Pal, jako gość. Suma powinna być mniej niż 160 dolarów. Aby dokonać opłaty za pomocą serwisu PayPal bez zakładania konta prosimy dokonać następnych kroków: 1. Wybrać jako met…
  • @Radoslaw powiedział(a): Witam, mam ten Sam problem. Prosze o odpowiedz, jutro kończy mi sie abonament ale opcji żeby zapłacić karta nie ma? Już zadziałało DZIEKUJE Witamy, Sprawdziliśmy, że Panu udało się rozwiązać zgłoszony problem. …
  • @MastaBlasta powiedział(a): Mam ten sam problem. Tylko Paypal i BitPay to jedyne mozliwosci zaplaty Witamy, Otrzymał Pan odpowiedź na e-mail. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
  • @GosiaM powiedział(a): Witam, Nie moge przewinąć lub oglądać wstecz programów na Amazon Smart tv. Moge ogladac 'live' ale nie mam oglądania wstecz ani listy kanalow- tzw. "channel guide." Witamy serdecznie! Dla sprawdzenia archiw…
  • @KubaJJ powiedział(a): Witam, chciałem przedłużyć abonament ale jak przechodzę do metody płatności, mam tylko jedna opcje....Bitpay. Nie ma opcji aby zapłacić karta kredytowa. Witamy, Otrzymał Pan odpowiedź na e-mail. Z poważaniem, Zes…
  • @Marcin1977 powiedział(a): @Marcin1977 powiedział(a): Jestem bardzo niezadowolony z waszych usług i proszę o zwrot sierodkow oraz rezygnacji z waszych usług. Moj nr. Tel. +447732430061 Serdecznie witamy! Żeb…
  • @Marcin1977 powiedział(a): Niebmoge znalesc tvp1 I tvp2. Co site stall??? Serdecznie witamy! Żeby udzielić fachowej pomocy Państwu, lepiej skontaktować się telefoniczne. Skontaktujemy się z Państwem w najbliższym czasie. Dziękujemy,…
  • @jamesjustjames powiedział(a): Testowałem 3 dniowy pakiet darmowy. Było OK. Wykupiłem pakiet premium za 23euro. Pierwsze 30 minut cieło się i wyskakiwał szary ekran a potem poprost wszystko wywaliło w kosmos. nic nie idzie. Witamy, …
  • Serdecznie witamy! Dla udzielenia Państwu fachowej pomocy najlepszy jest kontakt telefoniczny. Prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu oraz dogodnego czasu rozmowy. Centrum obsługi klienta: +1 (716) 405-0-400 (całodobowo) Dziękujemy, …
  • Serdecznie witamy! W tej chwili oprogamowanie dla LG Smart TV nie jest dostępne. Przybliżona data wyjścia jest także nieznana. Można oglądać PolBox.TV przez stronę online.polbox.tv Dziękujemy, PolBox.TV
    w Witam Skomentowane przez Admin February 2022
  • @Pkrol powiedział(a): Dziwny model biznesu jezeli mozliwosc zaplaty tylko paypal lub bitcoin, dziekuje ale nie skorzystam Witamy, otrzymali Państwo odpowiedź na e-mail. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
  • @Tomekwozniak2000 powiedział(a): Witam, Proszę o instrukcję do instalacji aplikacji PolBox.TV na smart tv Samsung Tizen. Dziękuję i pozdrawiam Witamy, otrzymał Pan odpowiedź na e-mail. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
  • @Jakub powiedział(a): Witam czy również mógłbym prosić o instrukcje Smart tv tinzen Witamy, otrzymał Pan instrukcję na e-mail. Z wyrazami szacunku, Zespół PolBox.TV
  • Witamy, jesteśmy zainteresowani w stałym naprawieniu odbioru telewizji u Pana, więc potrzebujemy w tym ze strony Pana pomocy. Szczegółową instrukcję wysłaliśmy Panu na e-mail. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
  • @konc3ptsf powiedział(a): Dzień dobry. Zauważyłem że występuje dosyć często co pare naście sekund pixelizacja obrazu. Tzn występuje znaczne pogorszenie w stylu bloków/kwadratów. W tym samym czasie audio również przeskakuje. Dzieje się t…
    w Pixelizacja obrazu Skomentowane przez Admin February 2022
  • @Michal_K1993 powiedział(a): Zrobcie cos z tym bo nie da sie oglądać Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
  • Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
  • @Michal_K1993 powiedział(a): Na serwerach europejskich jest to samo Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
  • @Michal_K1993 powiedział(a): Mam dokładnie takie same odczucia ze serwery nie wydalają Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
  • @Michal_K1993 powiedział(a): Również mam ten problem Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
  • @007086555334 powiedział(a): Zacinaja sie kanaly. Internet ponad 200mbps. Co tu zrobic? @Michal_K1993 powiedział(a): Również zgłaszam ze telewizja ma mikro sciny. Dotyczy to wszystkich kanałów. I potwierdzam ze jesli cofniemy sie …
    w Programy zacinają Skomentowane przez Admin February 2022
  • @adamzpily powiedział(a): Czy problemy z przewijaniem na Android TV zostaly rozwiazane? Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
  • @Pabi24 powiedział(a): Dzień dobry mam ten sam problem wszystkie inne aplikacje działają bez zarzutu. A Polbox się zacina. Tylko na live jeżeli odtwarzam z poprzednich dni jest Ok. Witamy, Dziękujemy za zgłoszenie, jest ono w opracowaniu…
  • @Radoslaw powiedział(a): Witam kod kontroli rodzicielskiej nie działa, edit: już działa proszę o skasowanie. Serdecznie witamy! Cieszymy się, że problem został rozwiązany. Dziękujemy i życzymy przyjemnego oglądania! PolBox.TV