Avatar

Admin

Admin

O

Nazwa użytkownika
Admin
Dołączył(a)
-
Posty
688
Wizyt
1,471
Ostatnia aktywność
Role
Administrator

Komentarz

  • @Markzus powiedział(a): PC Client is not working under Windows 10 , after it stars it going to the windows task bar ,its not possible to lunch it from there or disable it , only force stop it via windows . Witamy! Otrzymali Państwo odp…
  • Witamy! Prosimy sprawdzić, powinny być wszystkie kanały.> @bist powiedział(a): Witam po zainstalowaniu na smart tv od samsunga widze tylko 9 kanalow czy to dlatego ze to po prostu trial czy coś jest nie tak? Witamy! Prosimy sprawd…
    w 3daystrial Skomentowane przez Admin September 2022
  • @Ichiban powiedział(a): Czy możecie dołożyć program [censored] HD? Tak jak ma Witaj Tv? Witamy! Otrzymali Państwo odpowiedż na e-mail Polbox.TV
    w [censored] HD Skomentowane przez Admin September 2022
  • @gabrys417 powiedział(a): Dzien dobry czy jest juz mozliwosc ogladania na telewizorze marki LG a takze jak wyglada ogladani poprze konsole xbox(probowalem zainstalowac wtyczke na kodi tak jak na instrukcji ale wyskakuje blad)?? Witamy se…
    w TV LG lub Xbox One Skomentowane przez Admin September 2022
  • @Jonese powiedział(a): Przed wakacjami miałam darmowe 3 dni i teraz chciałam zapłacić za miesiąc pakiet Basic. Wpisałam wszystkie dane do zapłaty, kartą Visa, klikam że się zgadzam z warunkami i zapłać teraz i nic się nie dzieje. Serdeczn…
  • @gabrys417 powiedział(a): Dzien dobry czy jest juz mozliwosc ogladania na telewizorze marki LG a takze jak wyglada ogladani poprze konsole xbox(probowalem zainstalowac wtyczke na kodi tak jak na instrukcji ale wyskakuje blad)?? Witamy se…
    w TV LG lub Xbox One Skomentowane przez Admin September 2022
  • @gabrys417 powiedział(a): Dzien dobry czy jest juz mozliwosc ogladania na telewizorze marki LG a takze jak wyglada ogladani poprze konsole xbox(probowalem zainstalowac wtyczke na kodi tak jak na instrukcji ale wyskakuje blad)?? Witamy se…
    w TV LG lub Xbox One Skomentowane przez Admin September 2022
  • @Jonese powiedział(a): Przed wakacjami miałam darmowe 3 dni i teraz chciałam zapłacić za miesiąc pakiet Basic. Wpisałam wszystkie dane do zapłaty, kartą Visa, klikam że się zgadzam z warunkami i zapłać teraz i nic się nie dzieje. Serdeczn…
  • @Himi powiedział(a): Witam. Dlaczego nie macie wypisanych przykladowych kanalow w Pakietach ktore oferujecie i jedynie jakie odpowiedzi jakie odpisujecie to iz "jedynie podamy liste kanalow przez telefon". Co to za bzdury ? Nie ulatwiacie d…
    w Pakiety Skomentowane przez Admin August 2022
  • Instrukcja: https://polbox.tv/uploads/smarttv/docs/28.09.21_instalacja_widetu_smart_tv_pl.pdf Dla instalacji potrzebne będzie włączenie na komputerze (system operacyjny Windows) mini-programu, który można pobrać tutaj: https://polbox.tv/uploads…
  • Instrukcja: https://polbox.tv/uploads/smarttv/docs/28.09.21_instalacja_widetu_smart_tv_pl.pdf Dla instalacji potrzebne będzie włączenie na komputerze (system operacyjny Windows) mini-programu, który można pobrać tutaj: https://polbox.tv/uploads…
  • Instrukcja: https://polbox.tv/uploads/smarttv/docs/28.09.21_instalacja_widetu_smart_tv_pl.pdf Dla instalacji potrzebne będzie włączenie na komputerze (system operacyjny Windows) mini-programu, który można pobrać tutaj: https://polbox.tv/uploads…
  • Instrukcja: https://polbox.tv/uploads/smarttv/docs/28.09.21_instalacja_widetu_smart_tv_pl.pdf Dla instalacji potrzebne będzie włączenie na komputerze (system operacyjny Windows) mini-programu, który można pobrać tutaj: https://polbox.tv/uploads…
  • Instrukcja: https://polbox.tv/uploads/smarttv/docs/28.09.21_instalacja_widetu_smart_tv_pl.pdf Dla instalacji potrzebne będzie włączenie na komputerze (system operacyjny Windows) mini-programu, który można pobrać tutaj: https://polbox.tv/uploads…
  • Instrukcja: https://polbox.tv/uploads/smarttv/docs/28.09.21_instalacja_widetu_smart_tv_pl.pdf Dla instalacji potrzebne będzie włączenie na komputerze (system operacyjny Windows) mini-programu, który można pobrać tutaj: https://polbox.tv/uploads…
  • @EmiliaJ powiedział(a): Nie mamy żadnych kanałów [censored] na naszym Apple TV, dzwoniliśmy na infolinie ale nikt nie odbiera Serdecznie witamy! Żeby udzielić fachowej pomocy Państwu, mogą Państwo skontaktować się z Działem obsługi kli…
  • Witamy, Otrzymał Pan odpowiedź na email. Prosimy sprawdzić. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
  • @markus powiedział(a): Witam, chcialismy przedluzyc abonament na kolejne 3 miesiace. Niestety w metodach platnosci jest tylko opcja PayPal lub BitPay. Dlaczego nie mozna dokonac oplaty przy pomocy karty kredytowej? Witamy, Otrzymałi Pańs…
  • @Diabeł powiedział(a): Czy znowu robicie jakieś prace techniczne, że wiele kanałów jest niedostępnych? Ostatnio zdarza się to coraz częściej. Przy okazji - jest już apka na Samsung UE50AU7100K? Witamy, Państwo otrzymałi odpowiedź na e-ma…
  • @2244_6655 powiedział(a): Dlaczego już nie mogę zapłacic jako gość przez Pay Pal ? Chciałem przedłużyc subskrypcję i opcja płacenia kartą "Continue as a Guest". zniknęła. Oczywiście w dalszym ciągu można wpisac numer karty kredytowej, ale ty…
    w Paypal Skomentowane przez Admin June 2022
  • @Minka powiedział(a): Witam, Bardzo proszę o instrukcję do instalacji aplikacji PolBox.TV na smart tv Samsung Tizen. Dziękuję i pozdrawiam Witamy, Państwo otrzymałi odpowiedź na e-mail. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
    w Polbox na Samsung tv Skomentowane przez Admin June 2022
  • @Katri powiedział(a): Witam. Próbowałam dziś przedłużyć abonament trzykrotnie i nie udało się to. Wchodząc w konto klienta widać, że zamówienia są przetwarzane. Po raz pierwszy spotykam się z tym problemem. Zawsze już po upływie kilku minut przyc…
    w Płatność Skomentowane przez Admin June 2022
  • @Bart powiedział(a): Polbox działa na telewizorze Roku ale na Win10 aplikacja startuje ale nie odgrywa. Po wyborze programu żółte pole pokazuje Play ale bez innych parametrów i program się zawiesza. Czasem wyskakuje komunikat o braku dostępu do s…
  • @DariuszSaladajczyk powiedział(a): Wyswietla mi sie komunikat nie prawidlowa nazwa uzytkownika Witamy serdecznie! Jeżeli Pan korzysta z FireStick, trzeba najpierw wpisać numer abonamentu, a następnie wcisnąc przycisk NEXT. Potem wpisa…
  • @DariuszSaladajczyk powiedział(a): Nie moge sie zalogowac Witamy, Państwo otrzymałi odpowiedź na e-mail. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
  • @Joannagrz powiedział(a): Proszę o informację na maila jakie kanały są w pakiecie basic. Serdecznie witamy! Niestety listę kanałów podajemy tylko telefoniczne. Mogą Państwo zamówić callback na naszej stronie internetowej (słuchawka w…
  • @alicja1 powiedział(a): 2 dzień usiłuje wykupić abonament premium i cały czas mi pokazuje że przetwarza mi zamówienie pomocy Witamy, Państwo otrzymałi odpowiedź na e-mail. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
  • @Frotix powiedział(a): Witam, można poprosić o instrukcję do instalacji na samsung smart tv tizen? Dziękuję i pozdrawiam Witamy, Państwo otrzymałi odpowiedź na e-mail. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
    w Polbox na Samsung tv Skomentowane przez Admin May 2022
  • @Siemol powiedział(a): Mam problem na Samsung tv Wideoteka działa strasznie powoli ładuje jedną stronę około 4 min sygnał internetu jest doskonały czym to może być spowodowane? Dziękuję za odpowiedź Serdecznie witamy! Państwa zgłoszeni…
    w Wideoteka Skomentowane przez Admin May 2022
  • @Bruno powiedział(a): Przez ponad godzinę telefon zajęty. Po odebraniu telefonu pani sie przyłączyła i telefon jest ciągle zajety. Serdecznie witamy! Państwa zgłoszenie zostało przyjęte, skontaktujemy się w najbliższym czasie. Dzięk…