
Admin
Admin
O
- Nazwa użytkownika
- Admin
- Dołączył(a)
- -
- Posty
- 688
- Wizyt
- 1,471
- Ostatnia aktywność
- Role
- Administrator
Komentarz
-
Serdecznie witamy! Czy dokonali Państwo zakupu usług? To znaczy subskrypcji jednego z pakietów Basic, Family lub Premium ?
-
Serdecznie witamy! Prosimy wpisać numer abonamentu i hasło
-
Serdecznie witamy! Tak, posiadamy aplikacje na różne urządzenia ) Żeby pobrać aplikację dla Windows, prosimy wejść na link https://polbox.tv/pl/info/#computer/windows oraz kliknąć na "pobierz"
-
Serdecznie witamy! Na czym polega pytanie ?
-
Serdecznie witamy! Aplikację dla Androida można pobrać z Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=tv.polbox.android&hl=pl lub z naszej strony internetowej https://polbox.tv/pl/info/#tablet/android
-
Serdecznie witamy! Tak, zaleca się opcja PAL (Europa oraz kilka innych krajów)
-
Serdecznie witamy! Prosimy sprawdzić swój e-mail lub zadzwonić pod numerem + 1 (716)-405-0-400
-
Serdecznie witamy! Po podłączeniu dekodera do prądu, telewizora i kabla LAN, prosimy nacisnąć na pilocie przycisk POWER oraz wybrać następne opcje: 1) Ustawienia wideo : NTSC (USA oraz kilka innych krajów) => Kabel HDMI => 1080 FULL HD =…
-
Serdecznie witamy! Prosimy podać kraj zamieszkania oraz jak będzie podłączony dekoder do internetu. Kablowo lub za pomocą Wi-FI?
-
Serdecznie witamy! Prosimy zresetować najpierw Wi-Fi potem dekoder, czy problem został rozwiązany?
-
Serdecznie witamy! Jak jest podłączony dekoder do interenetu? Kablowo czy bezprzewodowo ?
-
Serdecznie witamy! Prosimy wybrać 1080p 59Hz
-
Serdecznie witamy! Prosimy nacisnąć na pilocie od dekodera przycisk MODE, czy problem został rozwiązany?