
Admin
Admin
O
- Nazwa użytkownika
- Admin
- Dołączył(a)
- -
- Posty
- 688
- Wizyt
- 1,471
- Ostatnia aktywność
- Role
- Administrator
Komentarz
-
@RPolkowski powiedział(a): A gdzie mogę zobaczyć instrukcje dla TV ? Serdecznie witamy! Przepraszamy, instrukcja dla dekodera jeszcze jest w opracowaniu
-
@Rumin5 powiedział(a): Dlaczego występuje taki problem ? Jaka w ogóle różnica ? Razem z abonamentem może zostać skopiowana spacja
-
Rozumiem, tak mogą występować podobne problemy na PC Client PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Prosimy opisać dokładniej problem
-
a ja nie zobaczyłem Serdecznie witamy! Jeżeli są jakieś pytania, prosimy opisać dokładniej problem
-
Prosimy nacisnać na pilocie przycisk TOP MENU, wybrać na ekranie KONFIGURACJA -> POLBOX. W prawym górnym rogu zostanie wyświetlony numer abonamentu, poniżej będzie wyświetlona data do której jest ważny abonament
-
@A0Bednarek powiedział(a): Jak mam dowiedzieć się datę wygaśnięcia abonamentu Serdecznie witamy! Na jakim urządzeniu Państwo oglądają PolBox.TV ?
-
W przypadku, jeżeli będzie buforowanie, prosimy podłączyć dekoder do internetu kablowo lub zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400
-
@Iwona powiedział(a): Dlaczego był taki problem? Jeśli będą takie problemy ponownie, co wtedy robić? Czy dekoder jest podłączony do internetu kablowo?
-
@Iwona powiedział(a): Buferuje sie na telewizorze Serdecznie witamy! Czy problem z buforowaniem jeszcze występuje ?
-
Serdecznie witamy! Żeby jak najszybciej rozwiązać ten problem, prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400
-
Tak, zmieniliśmy czas buforowania na 5 sekund. Mamy nadzieje że nadal nie będzie zacinać się obraz
-
Myślę że szybkość internetowa nie jest wystarczająca dla dwóch dekoderów i innych urządzeń. Poprosimy wysłać osobiste powiadomienie z numerem abonamentu do administratora lub na pocztę info@polbox.tv. Postaramy zmienić ustawienia abonamentu.
-
Czy jest u Państwa możliwość na laptopie (podłączonym do tej samej sieci Wi-Fi) wejść na stronę https://www.speedtest.net/ oraz sprawdzić szybkość internetu ?
-
@SebastaianK powiedział(a): Mam dwa dekodery polbox. Problem polega na tym że bliżej do godziny wieczornej czas od czasu zaczynają zatrzymywać się programy. Serdecznie witamy! W jaki sposób dekodery zostały podłączone do internetu? Kab…
-
Prosimy wejść na stronę https://polbox.tv/pl/services/tv-capabilities/multiroom/ Jest napisane "Możliwość podłączenia aż do 3 telewizorów lub innych urządzeń w tym samym mieszkaniu."
-
Opcja multiroom działa jeżeli wszystkie urządzenia są podłączone do jednego internetu. Muszą być w jednym mieszkaniu. Żeby oglądać w pracy, trzeba wykupić jeszcze jeden abonament
-
Dekoder i telefon podłączone są do jednego internetu ?
-
Serdecznie witamy! Czy oglądają Państwo telewizję wyłącznie na telefonie, czy na innych urządzeniach też?
-
Serdecznie witamy! Prosimy wymienić baterie
-
@Piotr_Kaleta powiedział(a): A jeżeli nie ma możliwości zmienić wersję Androida ? Wtedy nie będzie działać, telefon jest zbyt stary
-
W ustawieniach telefonu można wybrać opcję "aktualizacja systemu" oraz zmienić wersję oprogramowania
-
@Piotr_Kaleta powiedział(a): Nie działa na Samsung Galaxy A3 Serdecznie witamy! Aplikacja działa na wersjach powyżej Android 4.5. Prosimy sprawdzić wersję Androida
-
Życzymy przyjemnego oglądania
-
Serdecznie witamy! Czy problem został rozwiązany ?
-
Serdecznie witamy! Żeby jak najszybciej rozwiązać ten problem, prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400
-
Serdecznie witamy! Na jakim urządzeniu występuje problem? Dekoder, komputer lub urządzenie mobilne ? Czy ten problem występuje na wszystkich kanałach ?
-
Serdecznie witamy! Jeżeli to będzie taki sam pilot dla dune hd, to raczej będzie działać, ale nie na 100%. Lepiej wykupić na naszej stronie.
-
Serdecznie witamy! Też jest możliwość wykupić pilot na naszej stronie https://polbox.tv/pl/shop/remote-control/
-
Serdecznie witamy! Żeby otrzymać abonament próbny na 3 dni, prosimy wejśc na link https://polbox.tv/pl/info/trial/ lub zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400