
Admin
Admin
O
- Nazwa użytkownika
- Admin
- Dołączył(a)
- -
- Posty
- 688
- Wizyt
- 1,471
- Ostatnia aktywność
- Role
- Administrator
Komentarz
-
Witamy serdecznie! Przekażemy informację do odpowiedniego działu
-
Bardzo Dziękujemy)
-
Serdecznie witamy! Aplikację dla Androida można pobrać z Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=tv.polbox.android&hl=pl lub z naszej strony internetowej https://polbox.tv/pl/info/#tablet/android
-
Serdecznie witamy! Prosimy zadzwonić pod numer+ 1 (716)-405-0-400 albo napisać na info@polbox.tv
-
Witamy serdecznie! Prosimy wysłać zgłoszenie na info@polbox.tv i podać numer abanamentu
-
Witamy serdecznie! Prosimy sprawdzić spam
-
@PIOTRRR powiedział(a): Tak, zwykła karta płatnicza visa Karta płatnicza nie będzie działać. Wymagana jest karta kredytowa
-
@PIOTRRR powiedział(a): @MichaeDrozd powiedział(a): Po prostu wpisujesz inny numer karty przy zapłacie ) Też tak myślałem... wpisałem inną kartę... transakcja nie powiodła się Serdecznie witamy! Czy to jest k…
-
@Bea powiedział(a): Rozumiem, że dla rodziców trzeba będzie stworzyć odzielnie konto ? Tak, Imię i Nazwisko zawarte na koncie i na dokumencie potwierdzającym emeryturę muszą być jadnakowe
-
@Bea powiedział(a): Witam wszystkich Czy to jest prawda, że są obniżki dla emerytów? Czy to tylko reklama ? Pozdrawiam!!! Tak to jest prawda. Więcej informacji na podany temat można odnaleść na stronie https://polbox.tv/pl…
-
@EllenMaddison powiedział(a): Reklama!!! Moja matka nie otrzymała żadnych obniżek Witamy serdecznie! Prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400, wyjaśnimy kroki postępowania aby otrzymać obniżkę
-
Serdecznie witamy! Żeby otrzymać abonament próbny prosimy wejśc na stronę https://polbox.tv/pl/info/trial/
-
Oczywiście, możemy wysłać na e-mail
-
Serdecznie witamy! Korzystamy z usług USPS
-
@ArekPijanek powiedział(a): Czy jest możliwa wysyłka dekodera do Egiptu? Serdecznie witamy! Oczywiście możemy wysłać dekoder prawie do każdego kraju świata
-
@KAKAO powiedział(a): Opłaciłem subskrypcję a dalej nic Witamy serdecznie! Prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400
-
@Szoldra powiedział(a): A nie Konfiguracja i Ogólne ? Wtedy będzie zmieniona tylko godzina na telewizorze. Żeby zmienić godzinę nadawania trzeba wejśc na PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Żeby dokonać przesunięcie czasu, trzeba wejśc do Konfiguracji =>Polbox => Strefa czasowa
-
@BrooklynAdam powiedział(a): Czy można gdzieś w ustawieniach PC Player zobaczyć datę ? Serdecznie witamy! W ustawieniach PC player nie ma tej informacji
-
@ArnoldPanowski powiedział(a): Rzadko ale zacina się Serdecznie witamy! Żeby jak najszybciej rozwiązać ten problem, prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400
-
@Bobcat powiedział(a): Kupiłem dekoder 3 dni temu. Kiedy można spodziewać się dostarczenia towaru? Serdecznie witamy! Prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400 i podać numer zamówienia, sprawdzimy status przesyłki
-
Serdecznie witamy! Prosimy nacisnąć na pilocie od dekodera przycisk REC, czy problem został rozwiązany?
-
@AnthonyJulian powiedział(a): Jak dokupić opcję multiroom ? Nie ma takiej możliwości. Można zmienić pakiet Basić na pakiet Family na stronie https://polbox.tv/pl/shop/opcja-upgrade/ Pakiet Family zawiera 80 kanałów i opcję multiroom
-
@AnthonyJulian powiedział(a): Basic Niestety, pakiet Basić nie zawiera opcję multiroom
-
Jaki Państwo posiadają Pakiet? Basic, Family czy Premium ?
-
@AnthonyJulian powiedział(a): Mam tylko dwa urządzenia, czemu wyskakuje błąd 11 ? Serdecznie witamy! Dwa urządzenia zostały podłączone do jednego internetu ?
-
@SimonJudy powiedział(a): Czy jest możliwość dopłacenia, żeby ogłądać na 4 urządzeniach ? Serdecznie witamy! Niestety nie ma takiej możliwośći. Dla 4 urządzenia trzeba będzie wykupić jeczcze jeden abonament.
-
Serdzecnie witamy! Prosimy napisać na info@polbox.tv i podać numer zamówienia albo zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400 w celu wyjaśnienia sytuacji
-
Dziękujemy za informajcę)) Postaramy się jak najszybciej )
-
@EbbaElla powiedział(a): To znaczy, kiedyś będzie ? Tak, jest już w trakcie realizacji