Avatar

Admin

Admin

O

Nazwa użytkownika
Admin
Dołączył(a)
-
Posty
688
Wizyt
1,471
Ostatnia aktywność
Role
Administrator

Komentarz

  • Witamy serdecznie! Przekażemy informację do odpowiedniego działu
    w Wideoteka Skomentowane przez Admin February 2019
  • Bardzo Dziękujemy)
  • Serdecznie witamy! Aplikację dla Androida można pobrać z Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=tv.polbox.android&hl=pl lub z naszej strony internetowej https://polbox.tv/pl/info/#tablet/android
  • Serdecznie witamy! Prosimy zadzwonić pod numer+ 1 (716)-405-0-400 albo napisać na info@polbox.tv
  • Witamy serdecznie! Prosimy wysłać zgłoszenie na info@polbox.tv i podać numer abanamentu
  • Witamy serdecznie! Prosimy sprawdzić spam
  • @PIOTRRR powiedział(a): Tak, zwykła karta płatnicza visa Karta płatnicza nie będzie działać. Wymagana jest karta kredytowa
  • @PIOTRRR powiedział(a): @MichaeDrozd powiedział(a): Po prostu wpisujesz inny numer karty przy zapłacie ) Też tak myślałem... wpisałem inną kartę... transakcja nie powiodła się Serdecznie witamy! Czy to jest k…
  • @Bea powiedział(a): Rozumiem, że dla rodziców trzeba będzie stworzyć odzielnie konto ? Tak, Imię i Nazwisko zawarte na koncie i na dokumencie potwierdzającym emeryturę muszą być jadnakowe
    w RABATY SOCJALNE Skomentowane przez Admin February 2019
  • @Bea powiedział(a): Witam wszystkich Czy to jest prawda, że są obniżki dla emerytów? Czy to tylko reklama ? Pozdrawiam!!! Tak to jest prawda. Więcej informacji na podany temat można odnaleść na stronie https://polbox.tv/pl…
    w RABATY SOCJALNE Skomentowane przez Admin February 2019
  • @EllenMaddison powiedział(a): Reklama!!! Moja matka nie otrzymała żadnych obniżek Witamy serdecznie! Prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400, wyjaśnimy kroki postępowania aby otrzymać obniżkę
    w RABATY SOCJALNE Skomentowane przez Admin February 2019
  • Serdecznie witamy! Żeby otrzymać abonament próbny prosimy wejśc na stronę https://polbox.tv/pl/info/trial/
    w Abonament na 3 dni Skomentowane przez Admin February 2019
  • Oczywiście, możemy wysłać na e-mail
    w Wysyłka do USA Skomentowane przez Admin February 2019
  • Serdecznie witamy! Korzystamy z usług USPS
    w Wysyłka do USA Skomentowane przez Admin February 2019
  • @ArekPijanek powiedział(a): Czy jest możliwa wysyłka dekodera do Egiptu? Serdecznie witamy! Oczywiście możemy wysłać dekoder prawie do każdego kraju świata
    w Wysyłka do Egiptu Skomentowane przez Admin February 2019
  • @KAKAO powiedział(a): Opłaciłem subskrypcję a dalej nic Witamy serdecznie! Prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400
  • @Szoldra powiedział(a): A nie Konfiguracja i Ogólne ? Wtedy będzie zmieniona tylko godzina na telewizorze. Żeby zmienić godzinę nadawania trzeba wejśc na PolBox.TV
  • Serdecznie witamy! Żeby dokonać przesunięcie czasu, trzeba wejśc do Konfiguracji =>Polbox => Strefa czasowa
  • @BrooklynAdam powiedział(a): Czy można gdzieś w ustawieniach PC Player zobaczyć datę ? Serdecznie witamy! W ustawieniach PC player nie ma tej informacji
    w Data wygaśnięcia Skomentowane przez Admin February 2019
  • @ArnoldPanowski powiedział(a): Rzadko ale zacina się Serdecznie witamy! Żeby jak najszybciej rozwiązać ten problem, prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400
    w Buferuje się Skomentowane przez Admin February 2019
  • @Bobcat powiedział(a): Kupiłem dekoder 3 dni temu. Kiedy można spodziewać się dostarczenia towaru? Serdecznie witamy! Prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400 i podać numer zamówienia, sprawdzimy status przesyłki
    w Czas dostawy paczki Skomentowane przez Admin February 2019
  • Serdecznie witamy! Prosimy nacisnąć na pilocie od dekodera przycisk REC, czy problem został rozwiązany?
  • @AnthonyJulian powiedział(a): Jak dokupić opcję multiroom ? Nie ma takiej możliwości. Można zmienić pakiet Basić na pakiet Family na stronie https://polbox.tv/pl/shop/opcja-upgrade/ Pakiet Family zawiera 80 kanałów i opcję multiroom
    w Błąd 11 Skomentowane przez Admin February 2019
  • @AnthonyJulian powiedział(a): Basic Niestety, pakiet Basić nie zawiera opcję multiroom
    w Błąd 11 Skomentowane przez Admin February 2019
  • Jaki Państwo posiadają Pakiet? Basic, Family czy Premium ?
    w Błąd 11 Skomentowane przez Admin February 2019
  • @AnthonyJulian powiedział(a): Mam tylko dwa urządzenia, czemu wyskakuje błąd 11 ? Serdecznie witamy! Dwa urządzenia zostały podłączone do jednego internetu ?
    w Błąd 11 Skomentowane przez Admin February 2019
  • @SimonJudy powiedział(a): Czy jest możliwość dopłacenia, żeby ogłądać na 4 urządzeniach ? Serdecznie witamy! Niestety nie ma takiej możliwośći. Dla 4 urządzenia trzeba będzie wykupić jeczcze jeden abonament.
    w Błąd 11 Skomentowane przez Admin February 2019
  • Serdzecnie witamy! Prosimy napisać na info@polbox.tv i podać numer zamówienia albo zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400 w celu wyjaśnienia sytuacji
  • Dziękujemy za informajcę)) Postaramy się jak najszybciej )
  • @EbbaElla powiedział(a): To znaczy, kiedyś będzie ? Tak, jest już w trakcie realizacji