
Admin
Admin
O
- Nazwa użytkownika
- Admin
- Dołączył(a)
- -
- Posty
- 688
- Wizyt
- 1,471
- Ostatnia aktywność
- Role
- Administrator
Komentarz
-
Serdecznie witamy! Tak, trzeba na telefonie komórkowym wlączyć Przenośny hotspot (Portable hotspot), potem podlączyć dekoder do Wi-Fi od telefona
-
Serdecznie witamy! Możemy podać tę informację tylko telefonicznie. Pan może zadzwonić do nas. Infolinia + 1 (716)-405-0-400 czy Pan może zawówić polączenie z naszej strony polbox.tv i my oddzwonimy.
-
Serdecznie witamy! Radzimy oglądać online.polbox.tv przez US Browser czy Google Chrome.
-
Witamy serdecznie! Kiedy będzię możliwość pobrać aplikację dla smart tv, informacja będzie wyświetlona na stronie internetowej
-
Dziękujemy za taką propozycję! Przekerujemy te informacje do działu, który tym się zajmuje.
-
Serdecznie witamy! Jeżeli Państwo nie otrzymali hasła, prosimy skontaktować się z działem pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 , żeby otrzymać hasło przeż telefon
-
Witamy serdecznie! Ten problem może wystąpić przy przełączaniu z programu na reklamę i odwrotnie, ale to już jest problem ze strony nadawcy tego kanału.
-
@Moniak1980 said: @RachelEugene powiedział(a): Podłączyłam dekoder do smart TV i nie podłącza się do internetu Dekoder musi być podłączonym do dekodera a nie smart TV) Dekoder trzeba podłączyć do routera intern…
-
Serdecznie witamy! Kanał [censored] 24 jest w pakietach "FAMILY" i "PREMIUM".
-
Serdecznie witamy! Chcemy Państwa poinformować że kanały [censored] były w trakcie testów. Teraz nie mamy tych kanałów w nowych pakietach.
-
Serdecznie witamy! Ta aplikacja jeszcze jest w trakcie testów. Wkrótce będzie gotowa do użycia. Zanim informacja o tej aplikacji będzie na naszej stronie https://polbox.tv Bardzo prosimy czekać.
-
Serdecznie witamy! Zwykle po wykupieniu, powiadomienie wysyła się na e-mail w ciągu 10 minut. Sugerujemy nie wykupiwać za każdym razem nowy abonament, lecz przedłużać aktualny abonament. Wtedy numery abonamentu i hasła pozostają takie same. Że…
-
Serdecznie witamy! Żeby odnowić hasło do abonamentu prosimy zadzwonić do pomocy technicznej albo zamówić telefon na naszej stronie internetowej Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
-
Witamy serdecznie. Nie posiadamy odzielnej aplikacji dla systemu operacyjnego android tv. Mamy aplikację dla Androida, ale jest sprojektowana dla urządzeń mobilnych, Prosimy sprawdzić, czy będzie działać u Państwa aplikacja PolBox.TV z Google …
-
Serdecznie witamy! Abonament i hasło zostały wysłane na e-mail. Prosimy sprawdzić jeszcze raz. Dziękujemy, PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Dziękujemy za informację, zgłoszenie zostało wysłane do odpowiedniego działu.
-
Serdecznie witamy! Prosimy sprawdzić pocztę mailową, abonament na 3 dni został wysłany na e-mail.
-
Witamy serdecznie! Jeszcze nie mamy informacji na podany temat
-
Witamy serdecznie! Prosimy nacisnąć na pilocie na przycisk MODE
-
Witamy serdecznie! Prosimy dokładniej opisać problem, albo zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400
-
Serdecznie witamy! Żeby pobrać aplikację na Mac prosimy wejść na stronę https://polbox.tv/en/info/#computer/macos oraz kliknać na link "Pobieranie" Aby włączyć możliwość uruchamiania programów zainstalowanych z poza Mac App Store, należy …
-
@krzysztofr1960 said: Od wczoraj 28.02.2019 zaden kanal nie buforuje sie. Po mojej stronie wszystko jest ok. Prosze o odpowiedz na krzeczewski@wp.pl Witamy serdzenie! Przekazaliśmy problem do działu technicznego
-
Witamy serdecznie! Żeby zalogować się za pomocą facebook, poprosimy kliknąć na link https://polbox.tv/pl/customers/signin/. Potem prosimy kliknąć na logo facebook oraz wpisać dane do zalogowania się.
-
@jureks45 said: Proponuje zmiane w regulaminie PolBox-u Witamy serdecznie! Dziękujemy za podaną informację, przekażemy do odpowiedniego działu.
-
@Cinek said: Czy [censored] sport premium 1 i [censored] sport premium 2 beda dostepne? Sa to kanaly gdzie jest liga mistrzow wydaje mi sie ze jak by byly dostepne to rowniez by to przyciagnelo dodatkowych klijentow i napewno ucieszylo startch …
-
Witamy serdecznie! Przekażemy informację do odpowiedniego działu
-
Witamy serdecznie! Przekażemy informację do odpowiedniego działu
-
To jest numer do działu obsługi klienta. Prosimy zadzwonić pod ten numer, naprawimy Państwa problem
-
Witamy serdecznie! Prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400
-
Dziękujemy bardzo