
Admin
Admin
O
- Nazwa użytkownika
- Admin
- Dołączył(a)
- -
- Posty
- 688
- Wizyt
- 1,471
- Ostatnia aktywność
- Role
- Administrator
Komentarz
-
@Tadeusz_80 powiedział(a): Witam. Zostałem przyjemnie zaskoczonym nowością o apce do Amazon Stick. Sprobowałem następnie zainstalować ją na Nvidia Shield TV i udało się! Mam tylko niewielki problem. Nie mogę po niektórym czasie od łączenia przesu…
-
Serdecznie witamy! Możemy podać tę informację tylko telefonicznie. Dziękujemy, PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Na dekoderach Dune przez kabel HDMI przekazuje się wideo w formacie Full HD oraz dzwięk w formacie Dolby TrueHD i DTS-HD Master Audio. To wszystko jest zgodnie z wersją HDMI 1.4. Dla korzystania z HDMI ARC będzie potrzebny …
-
Serdecznie witamy! Życzymy przyjemnego oglądania Dziękujemy, PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Uprzejmie informujemy, że Państwo kupili nową subskrypcję z nowym abonamentem i nowym hasłem, które były wysłane na Państwa e-mail. Aby przedłużyć starą subskrypcję, trzeba wybrać w sklepie produkt "PRZEDŁUŻENIE ABONAMENTU…
-
@Admin powiedział(a): Serdecznie witamy! Ta aplikacja jeszcze jest w trakcie testów. Wkrótce będzie gotowa do użycia. Zanim informacja o tej aplikacji będzie na naszej stronie https://polbox.tv Bardzo prosimy czekać. Serdecznie…
-
Serdecznie witamy! Powiadomimy o nowych kanałach na Facebook a także na email. Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Prosimy podać godziny, w których możemy zadzwonić lub zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Wyslaliśmy informację na Państwa e-mail. Życzymy przyjemnego oglądania! Gorąca linia pomocy technicznej * 1 (716)-405-0-400 e-mail: info@polbox.tv Dziękujemy, PolBox.TV
-
@leche powiedział(a): chyba zmienie dostawce Serdecznie witamy! Próbowaliśmy skontaktować się z Państwem telefonicznie dla wyjaśnienia sytuacji. Prosimy podać godziny, w których możemy zadzwonić lub zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0…
-
@SRD powiedział(a): Mam ten sam problem Wpisuje numer abonamentu hasło i cały czas wyskakuje nieprawidłowa nazwa użytkownika Serdecznie witamy! Wusłaliśmy Panu na e-mail numer abonamentu i hasło. Prosimy sprawdzić. Gorąca linia …
-
@depo28 said: Dzień dobry. Piszę, ponieważ w poprzednich wersjach mogłem streamowac tv z iphone na Apple tv. Na ekranie iphone był widoczny obrazek telewizora standardowy w tych urządzeniach do przerzucania ekranu i dźwięku na Apple tv. Teraz tej…
-
@bhawk22 said: 1. Czy multiroom bedzie dzialal uzywajac FireStick? Nie chce zeby firestick efektowal funkcje dekodera. Mam subskrypcje multi room 2. Co to znaczy Wylacz Beta w Settings 3. Sugestia. Dodac standardowy Tv Guide …
-
@ikoeri said: Już kiedyś o tym pisałem ale problem nadal istnieje ,mianowicie ! National Geographic wiecznie zniekształcony głos , chodzi kilka minut dobrze i ponownie głos się psuje a zwłaszcza przy przejściach na reklamy . Bardzo to denerwujące…
-
@ikoeri said: Czy nie można dodać jakichś kanałów np,[censored] via [censored] explore, czy podobnych w miejsce np History który jest zdublowany? Serdecznie witamy! Obecnie zbieramy życzenia naszych klientów dotyczące listy kanałów, że…
-
@ikoeri said: Od kilku dni nie daje się nic obejrzeć .Posiadam pakiet premium i nie mogę obejrzeć czegokolwiek ze względu na częste zatrzymywanie się obrazu [nie buforowanie] Po prostu zatrzymuje się co 3 lub 4 sekundy.Proszę aby ktoś to napra…
-
@Monikagorna said: Witam. Kolejny weekend a ja nadal.nie ma programów jak [censored] i Travel Channel. Proszę mi.powiedzieć po.co.place abonament jeśli nie mam najważniejszych programów. Na próbnym i minimalnym abonamencie miałam wszyst…
-
@depo28 said: Dzień dobry. Piszę, ponieważ w poprzednich wersjach mogłem streamowac tv z iphone na Apple tv. Na ekranie iphone był widoczny obrazek telewizora standardowy w tych urządzeniach do przerzucania ekranu i dźwięku na Apple tv. Teraz tej…
-
@Dawidos said: Witam , posiadam pakiet premium i rowniez od paru dni nie mam [censored] , a nie ukrywam ze na tym kanale mi najbardziej zalezy . Ograniczenia , ograniczeniami....ale skoro caly czas bylo dobrze to mysle ze zostanie to naprawione i…
-
@stanek1983 said: prosiłem chyba z rok temu o kanały HGTV, oraz [censored] sport 2, i już chyba w maju kiedy było wiadomo, że ligę mistrzów ma [censored] i będa kanały premium o to prosiłem, wiem na jakiej zasadzie działa wasza tv, jest to prosta…
-
Serdecznie witamy! Żeby zalogować się dla oglądania, trzeba wpisać numer abonamenty (subskrypcji) - 8 cyfr i hasło (6 cyfr). Wyślemy dla Pani abonament i hasło przez e-mail. Dziękujemy, PolBox.TV
-
@Lucas said: Mam dokładnie ten sam problem, niestety kontakt z pomocą techniczną jest trudny i cały czas proszą o wysyłanie nagrań i potwierdzanie, że te programy nie są dostępne już nie wspominając o tym, że za każdym razem kiedy wyślę im to nag…
-
@stanek1983 said: nie ma tutaj sensu o nic się prosić, używałem tej tv prawie przez rok, obiecali,obiecali i nic nie dodają, cena z kosmosu, plus za archiwum, ale się nie łudź, na nowe kanały, pewnie usuną tego posta, jak coś jest o wiele lepsza,…
-
@stanek1983 said: ta tv to chłam, lista programów stalkera, ale ma ona około 200 polskich kanałów, nie mam pojęcia, czemu nie udostępnią wszystkich za taką cenę, nawet bez archiwum, ta tv to gówno jakich mało Serdecznie witamy! Jesteśmy …
-
Serdecznie witamy! W niektórych regionach mogą być ograniczenia określone przez właścicieli praw autorskich. Skontaktuemy z Państwem dla wyjaśnienia sytuacji.
-
Witamy serdecznie! Prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400
-
Szanowny Kliencie, Prosimy zalogować się na stronie www.polbox.tv ze swoim emailem i hasłem do strony, potem przejść do rozdziału Sklep, potem Opcja „Przedłużenie abonamentu", wpisać swój abonament i wybrać ilość miesięcy. Potem opłacić to kart…
-
@ikoeri said: Problemy z dźwiękiem na National Geographic.Nagminnie powtarzający się problem z dźwiękiem o którym już raz pisałem , problem nadal występuje Żeby jak najszybciej rozwiązać ten problem, prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-…