
Admin
Admin
O
- Nazwa użytkownika
- Admin
- Dołączył(a)
- -
- Posty
- 688
- Wizyt
- 1,471
- Ostatnia aktywność
- Role
- Administrator
Komentarz
-
Serdecznie witamy! 1). Przy zeskanowaniu kodu adres jest ważny w ciągu 10 minut. 2). Adres potfela 1PUwZ1RMF2aXKt6bYhyMJ6F3Z7cX1vQChy jest aktualny. Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, PolBox.TV
-
@MarcinEF powiedział(a): Dziękuję za sugestię. Za kilka dni powinien być dostarczony taki ekstraktor do domu. J-tech digital. Dekoder ktory testowalem to : https://www.amazon.com/gp/product/B074HHSJVN/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?i…w Dekoder dune zawiesza sound bar polaczny przez port HDMI ARC Skomentowane przez Admin October 2019
-
Serdecznie witamy! W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej zasegurowaliśmy zakupić nowy pilot. Dziękujemy, PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Dziękujemy za informację, zgłoszenie zostało wysłane do odpowiedniego działu.
-
Serdecznie witamy! Wysłaliśmy Państwu odpowiedź na skrzyńkę pocztową. Dziękujemy, PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Opłacić można za pomocą karty kredytowej Visa i Mastercard albo jeszcze przez Bitcoin Infolinia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Zadzwonimy do Pana w ciągu dnia aby pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Dziękujemy za zwracanie do nas. Już problem został naprawiony. Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Niestety jeszcze nie mamy takiej informacji. Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Mamy trzy pakiety do oglądania polskiej telewizji, wieć każdy może wybrać sobie ulubione kanały. Za pomocą Favorites można wyszczególnić kanały do oglądania. Zgłoszenie po dodaniu kanałow przekazaliśmy do odpowiedniego odział…
-
@ireland powiedział(a): I cóż po ponad miesiącu od mojego postu i obietnicy przywrócenia usuniętych filmów nic się nie zmieniło. Jak filmów nie było tak nie ma. Trochę to niepoważne. Witamy W celu otrzymania więcej informacji skontaktu…
-
Witamy! Abonament Państwa był oglądany z dwóch różnych IP-adresów. Opcja Multiroom działa tylko przy jednym IP-adresie. Pozdrawimy serdecznie, PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Ponieważ Pan korzysta z Android boxy z innej firmy, pomożemy rozwiązac ten problem telefonicznie. Dziękujemy, PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Buforowanie może być z wielu przyczyn: między innymy typ połączenia na przykład wifi, szybkość pobierania danych w domu itc. Napisałiśmy Panu w liśćie przywatnym Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękuje…
-
Serdecznie witamy! Aplikację na Smart TV jest dostępna do testowania dla telewizorów Samsung z Tizen wersji od 3.0 i wyżej. Napisaliśmy instrukcję w liście prywatnym Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, PolBox.TV
-
Witamy! Do trzech urządzeń można podłączyć do jednej sieci internetowej żeby oglądac jednocześnie w swoim mieszkaniu. Wszystkie szczególy dlaczego pokazuje bląd, podaliśmy w liście prywatnym. Pozdrawimy serdecznie, PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Dziękujemy za informację, zgłoszenie zostało wysłane do odpowiedniego działu. Dziękujemy, PolBox.TV
-
@Jamen powiedział(a): Zglaszalem juz ta usterke. Jakos do tej pory nikt sie nie zainteresowal. anmonament jest oplacony. Prosze wiec o naprawienie usterki i bezplatne dodanie dni ktore stracilem nie majac pelnego serwisu poniewaz nie mozna oglada…
-
@Izabela powiedział(a): Witam, czy planuja Panstwo dodac kolejny sezon Seal Team? Serdecznie witamy! Dziękujemy za informację, zgłoszenie zostało wysłane do odpowiedniego działu.
-
@Jamen powiedział(a): STARS TV please!!! Serdecznie witamy! Dziękujemy za informację, zgłoszenie zostało wysłane do odpowiedniego działu.
-
@Jamen powiedział(a): odbieram Polbox na nvidia shield android box. Mam wykupiony abonament. tv dziala ale filmy VOD nie. Jakikolwiek chce film wybiore i kliknw Odtwarzaj zostaje wywalonybz aplikacji i wracam do ekranu glownego. 2 dni temubnie b…
-
@Jamen powiedział(a): Bardzo bym prosil o dodanie kanalow takich jak stars tv czy eska rock. Inne platformy tak maja. Chodzi o teledyski z lat 80 90 nie koniecznie te najnowsze. Serdecznie witamy! Dziękujemy za informację. Propozycja …
-
@Jamen powiedział(a): naprawde brakuje mi Stars Tv, eska rock. Wykupilem abonament poniewaz wszystko poza tym jest ok. Dopiero zaczynam uzywac ale brakuje mi tych kanalow a sa one zas na innych platformach takich jak planet czy ITVP Serde…
-
@PolBoxInSanDiego powiedział(a): Czy jest mozliwosc i jak mozna uzywac PolBox bezposrednio przez Samsung App albo TCL Smart TV bez specialnego dekodera? Ja mam startszy model Samsung telewizora Model UN50H6201AF. Zakupilem go w 2015 roku. Albo TC…
-
Serdecznie witamy! Dziękujemy za zgłoszenie problemu. Bardzo prosimy oglądać na razie przez stronę online.polbox.tv Skontaktujemy się z panem za pomocą Anydesk, prosimy go zainstalować na swój komputer. Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716…
-
Serdecznie witamy! Skontaktujemy się z Pani dla wyjaśnienia w ciągu dnia popołudniu. Do szybkiej odpowiedzi prosimy kontaktować się z nami telefonicznie. Dziękujemy, PolBox.TV
-
@jaroslaw425 powiedział(a): nie działa pakiet premium Serdecznie witamy! Skontaktujemy się z Państwem dla wyjaśnienia w ciągu dnia. Dziękujemy, PolBox.TV
-
@Betina powiedział(a): Witam, niestety problem nadal istnieje tzn programy ,ktore zacinaly sie zacinaja sie nadal.Jak widac nic nie pomoglo,ani resetowanie ani wszelkiego rodzaju zmiany ustawien typu zmiana rozdzielczosci wideo itd.Co dziwne …
-
Numer abonamentu z hasłem wysłany na e-mail marcoss@op.pl
-
Serdecznie witamy! Jeżeli Pan napisze e-mail i numer telefonu, od razu wyślemy abonament na 3 dni. Pomożemy uruchomić. Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, PolBox.TV