
Admin
Admin
O
- Nazwa użytkownika
- Admin
- Dołączył(a)
- -
- Posty
- 688
- Wizyt
- 1,471
- Ostatnia aktywność
- Role
- Administrator
Komentarz
-
@moli powiedział(a): Dlaczego obraz jest zwężony i dlaczego nie mogę przełáczyć z komórki na telewizor? Serdecznie witamy! Aby udzielić fachowej pomocy Państwu, рrosimy podać numer abonamentu, numer telefonu, albo zamówić callback z n…
-
@Owior1 powiedział(a): Mam to samo z tym ze wziolem 3 dni darmowe i nawet w tedy nie jest dobrze jest bardzo zle Bylem u znajomego bo myslalem ze moj net jest za wolny Wi-Fi mam ok 150 kumpel na kablu ma 480 i to samo Kiszka po prostu Wit…
-
@mazowsze4682 powiedział(a): Przeduzylismy abonament na jeden miesiac, zobaczyc czy buferowanie zostalo zreperowane. Od trzech dni nie mozna oglondac programow prawie na wszystkich stacjach. Msza z Jasnej Gory o 15.00 przerywala sie co minute od …
-
@juhre powiedział(a): Od dwoch dni mam pierwszy abonament POLBOX. Nie udalo mi sie obejrzec ANI JEDNEGO programu - buferowanie 22 %. Przez D W A D N i!!!! Jesli jutro rowniez ogladanie czegokolwiek nie bedzie mozliwe - zazadam zwrotu pienie…
-
@bartegg powiedział(a): czy jest szansa na viasat sport bo tam bundeslige graja Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Skontaktujemy się najbliższym czasem Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, PolBox.TV
-
@Adam451 powiedział(a): Pakiet premium, dwa dekodery w jednym domu, wyskakuje kod 11 gdy uzywane sa w tym samym czasie. Serdecznie witamy! Multiroom działa jednocześnie na czterech urządzeniach w ramach jednego łącza internetowego, pod j…
-
@AMPI powiedział(a): Witam, Proszę o instrukcję do instalacji aplikacji PolBox.TV Samsung Tizen Pozdrawiam Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
@Adam451 powiedział(a): Pakiet premium, dwa dekodery w jednym domu, wyskakuje kod 11 gdy uzywane sa w tym samym czasie. Serdecznie witamy! Multiroom działa jednocześnie na czterech urządzeniach w ramach jednego łącza internetowego, pod j…
-
@TedO powiedział(a): Problem z buferowaniem -uzywam Roku Express 3930x ktory tylko dziala na 4G. Planuje kupic Roku Stick+ lub Roku Ultra ktore maja 5G (model Ultra moge tez podlaczyc bezposrednio do internetu). Czy te nowe modele bede …
-
@WWK powiedział(a): Popieram propozycje zeby byla specjalna kategoria Polskie Filmy w VOD Serdecznie witamy! Dziękujemy za zgłoszenie. Zostało ono skierowane do odpowiedniego działu. Dziękujemy, PolBox.TV
-
@gtyyy powiedział(a): C+ C+ sport C+ sport2 niw dzialaja wie ktos o co chodzi? Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
@RockyPeli powiedział(a): Już kiedyś o tym pisałem ale problem nadal istnieje ,mianowicie ! https://nox.tips/ National Geographic wiecznie zniekształcony głos , chodzi kilka minut dobrze i ponownie głos się psuje a zwłaszcza przy przejściach na r…
-
@MoniBinis powiedział(a): Właśnie dostałem Roku do mojego telewizora i zauważyłem, że Polbox jest jedną z opcji. Niestety, mimo że mówią o „100 kanałach”, tak naprawdę nie mówią, czym one są. Wydaje mi się trochę zacieniony. Czy ktoś może podziel…
-
@Adam451 powiedział(a): Witam, Proszę o instrukcję do instalacji aplikacji na TV Samsung Tizen Dziękuję Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
@sobowtor_west_coast powiedział(a): Wyglada ze Polbox ma problem z buforowaniem jak nigdy wczesniej. Standard czy ECO stream speed nie pomaga. Problemy sa jednolite niezaleznie od urzadzenia (FireTV i komputer) czy miesca dostepu do internetu (za…w Ciagla czkawka PolboxTV w USA od 11 lipca - buforowanie co 30 sekund Skomentowane przez Admin July 2021
-
@Gregi powiedział(a): Brakuje programów na Apple TV oraz w aplikacji Polbox dla iPhone. IOMP nie działa wcale. Kiedy przywrócicie brakujące programy? Dziękuję Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół Po…
-
@ikoeri powiedział(a): Czy nagrywanie programow dziala? Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
@Bartosz powiedział(a): Witam, bardzo proszę o instrukcję do instalacji aplikacji Polbox.TV na smart TV Samsung Tizen Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
@12366474 powiedział(a): Przedłużyliśmy abonament i nie można nic obejrzeć.... Po tel. do polboxu udało się obejrzeć bez buforowania dziecku 2 bajki i potem znów to samo . Internet mamy dobry, resetowaliśmy ustawienia tv. I jest ten problem nadal…
-
@ilona powiedział(a): mam problem z ogladaniem programow co pare sekund buforowanie buforowanie 2% i stoi w miejscu na samym poczatku programu niezaleznie od programu nie moze byc to spowodowane internetem w to nawet nie uwierze ,nastepnie jesl…
-
Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
Witamy, Otrzymał Pan odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
Witamy, Otrzymał Pan odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
Witamy, Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
Witamy, Otrzymał Pan odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
@Lucy powiedział(a): Jaki może być tego powod ? Internet jest szybki i inne aplikacje typu Netflix czy BBC odbierają bez problemu . Witamy, otrzymała Pani odpowiedź na e-mail. Pozdrawiamy, Zespół PolBox.TV
-
@MagdalenaBrodecki_39 powiedział(a): Wszystkie programy się zacinają. Dzisiaj szczególnie. Nie ma nic gorszego niż oglądać w takich warunkach ME. Dodam ze prędkość internetu 1000Mb Witamy, próbowaliśmy zadzwonić do Pani, ale nam to się n…
-
Serdecznie witamy! Próbowaliśmy skontaktować się z Państwem telefonicznie . Niestety nie się udało. Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400 Dziękujemy, PolBox.TV