Avatar

Admin

Admin

O

Nazwa użytkownika
Admin
Dołączył(a)
-
Posty
688
Wizyt
1,471
Ostatnia aktywność
Role
Administrator

Komentarz

  • @Michaelo powiedział(a): W wykupionym pakiecie Basic brakuje kanału Jedynka i Dwójka. Jak rozwiązać ten problem? Witamy serdecznie! Otrzyma Pan odpowiedź na e-mail. Z poważaniem, PolBox.TV
  • @Michaelo powiedział(a): W wykupionym pakiecie Basic brakuje kanału Jedynka i Dwójka. Jak rozwiązać ten problem? Witamy serdecznie! Otrzyma Pan odpowiedź na e-mail. Z poważaniem, PolBox.TV
  • Witamy, Zgłoszenie Pani zostało przekazane do działu kompletacji kontentu. Prosimy zaczekać na odpowiedź specjalistów. Z poważaniem PolBox
    w Seriale Skomentowane przez Admin 23 April
  • Witamy, Zgłoszenie Pani zostało przekazane do działu kompletacji kontentu. Prosimy zaczekać na odpowiedź specjalistów. Z poważaniem PolBox
    w Seriale Skomentowane przez Admin 23 April
  • Witamy, na razie nie mamy takiej możliwości. Wszystkie materiały PolBox.TV są przetłumaczone w język polski i przeznaczone dla polskojęzycznych widzów. Z poważaniem, PolBox
  • Witamy, wysłaliśmy na mail Pana instrukcję. Prosimy dać dokładne odpowiedzi na pytania w mailu, żeby dział techniczny mógłby zidentyfikować powód zacinania telewizji i naprawić u Pana odbiór. PolBox
    w Polbox sie zacina Skomentowane przez Admin 17 January
  • @Arzio powiedział(a): Nie da się oglądać, ciągle buforuje na wszystkich urzędzeniach. najgorzej jest na aplikacji w TV Samsung, trochę lepiej w pleyerze komputerze, ale też nie poglądam, no i na Fire Stick, to samo. Na tą chwile zawiesiłem abon…
  • @Arzio powiedział(a): Nie da się oglądać, ciągle buforuje na wszystkich urzędzeniach. najgorzej jest na aplikacji w TV Samsung, trochę lepiej w pleyerze komputerze, ale też nie poglądam, no i na Fire Stick, to samo. Na tą chwile zawiesiłem abon…
  • @Breslauer powiedział(a): Zamiast dodawać programy dobrze by było zainwestować w technikę. to słynne buforowanie jest stałym problemem, APP jest prymitywny i działa bardzo źle. czy nieda sie zrobic APP na Samsung TV, aktualna opcja jest nie do…
  • Witamy, dla tych telewizorów planujemy wypuścić aplikację w najbliższym czasie. Ta informacja pojawi się najpierw na naszej stronie internetowej. Prosimy czas od czasu jej przeglądać. Z poważaniem, PolBox
    w LG telewizory Skomentowane przez Admin December 2024
  • @majster07 powiedział(a): Tego nie można oglądać, wszytko się zacina. Próbowałem reset, internet ponad 1G…. Witamy! Odpowiedzieliśmy Panu na e-mail. Z poważaniem, PolBox.TV
  • Otrzymał Pan odpowiedź na e-mail. Prosimy sprawdzić. PolBox
  • @Zacina powiedział(a): Proszę coś zrobić z tą telewizją. Zacina mi non stop. Abonament mam zawsze wykupiony, internet w domu najmocniejszy mam jaki jest na rynku. Witamy! Odpowiedzieliśmy na e-mail. Z poważaniem, PolBox.TV
    w Zacina sie Skomentowane przez Admin October 2024
  • @zamotanyyy powiedział(a): witam aplikacja na samsung i tylko 9 kanałów. restart telewizora nie pomaga Serdecznie witamy! Dziękujemy za zgłoszenie! Zmieniliśmy ustawienia, kanały powinny już być na miejscu. Prosimy uprzejmie o zrobie…
    w brak kanałów Skomentowane przez Admin October 2024
  • @Saper powiedział(a): Czy macie w swojej ofercie nowe kanaly transmitujace lige mistrzów? I czy mozna prosic o pelna liste kanalow dostepnych w pakiecie premium Witamy! Otrzymał Pan odpowiedz na e-mail. Niestety, listę kanałów możem…
    w Liga mistrzow Skomentowane przez Admin September 2024
  • Witamy, cieszymy się, że pomogliśmy Panu. Życzymy miłego oglądania. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
  • Witamy, zgłoszenie Pana przekazaliśmy do działu kompletacji kontentu. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
    w [censored] Plus Extra Skomentowane przez Admin August 2024
  • Serdecznie witamy! Aby uzyskać informację na temat kanałów, prosimy podać numer telefonu, kraj zamieszkania oraz dogodne godziny dla kontaktu telefonicznego. Centrum obsługi klienta: +1 (716) 405-0-400 (całodobowo) Dziękujemy, PolBox.TV
    w Lista kanałów Skomentowane przez Admin July 2024
  • Witamy, otrzymał Pan odpowiedź na e-mail. Prosimy dać dokładne odpowiedzi na wysłane w mailu pytania i wysłać nam z powrotem. Przekażemy tę informację do działu technicznego do naprawienia. Z poważaniem, PolBox
  • Serdecznie witamy! Dziękujemy za informację. Zgłoszenie jest w opracowaniu. Skontaktujemy się z Państwem w najbliższym czasie. Mogą Państwo zamówić telefon w dogodnych godzinach na naszej stronie internetowej (słuchawka w prawym dolnym rogu…
  • @Marysia powiedział(a): Witam serdecznie po 2 latch, wróciłam do Państwa z nadzieją, że wszystkie kanały będą poprawnie działać, lecz nic z tego , nie da się oglądać, większość bardzo się zacina co 3 sekundy , jedyne co dziala to wideoteka . C…
    w Zacinanie obrazów Skomentowane przez Admin July 2024
  • Witamy. Prosimy sprawdzić czy jest możliwe instalowanie aplikacji Polbox Tizen na państwa Smart TV. Aplikacją ta pasuję pod telewizory 2016-2021 roku produkcji. W razie problemów zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta pod numer + 1 (716…
  • Serdecznie witamy! Polecamy wyczyścić pamięć aplikacji PolBox.TV według instrukcji: 1. Nacisnąć Dom/Home na pilocie 2. Przejść na Ustawienia/Settings (kółko zębate w prawym górnym rogu) 3. Wybrać Aplikacje/Applications, po czym Zarządzanie zai…
    w Archiwum Skomentowane przez Admin June 2024
  • Witamy, daliśmy odpowiedź Panu na e-mail. Prosimy to sprawdzić. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
  • Witamy, otrzymał Pan odpowiedź na e-mail. Prosimy sprawdzić. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
  • @mon69 powiedział(a): Z kazdym rokiem telewizja sie buforuje coraz gorzej. Wiele razy dzwonilam i mialam rozmowy przez telefon z wydzialem technicznym, podawalam wszystkie dane, jaki program opgladamy, jaka godzina, kanal, czy odtwarzanie jest n…
  • Serdecznie witamy! Dla udzielenia Państwu fachowej pomocy najlepszy jest kontakt telefoniczny. Prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu oraz dogodnego czasu rozmowy. Zamówić kontakt telefoniczny można podając w odpowiedzi na tę wiadomość cz…
  • @voss powiedział(a): Zainstalowalem App na Samsung TV ale aplikacja otwiera tylko 9 kanalow i kilka radiowych :-( Serdecznie witamy! Dziękujemy za zgłoszenie! Zmieniliśmy ustawienia, kanały powinny już być na miejscu. Prosimy uprz…
    w Samsung TV APP Skomentowane przez Admin May 2024
  • Serdecznie witamy! Informujemy, że niestety niektóre kanały w naszej aplikacji i na stronie internetowej są chwilowo niedostępne. Prosimy o tymczasowe pobranie poprzedniej wersji PC Client PolBox.TV Player (legacy) z tego linku: https://downloads…
  • Serdecznie witamy! Dziękujemy za informację. Zgłoszenie jest w opracowaniu. Skontaktujemy się z Państwem o określonej godzinie. Mogą Państwo zamówić telefon w dogodnych godzinach na naszej stronie internetowej (słuchawka w prawym dolnym rogu…
    w Problemy Buferowanie Skomentowane przez Admin May 2024