Admin
Admin
O
- Nazwa użytkownika
- Admin
- Dołączył(a)
- -
- Posty
- 688
- Wizyt
- 1,464
- Ostatnia aktywność
- Role
- Administrator
Komentarz
-
@Arzio powiedział(a): Nie da się oglądać, ciągle buforuje na wszystkich urzędzeniach. najgorzej jest na aplikacji w TV Samsung, trochę lepiej w pleyerze komputerze, ale też nie poglądam, no i na Fire Stick, to samo. Na tą chwile zawiesiłem abon…
-
@Arzio powiedział(a): Nie da się oglądać, ciągle buforuje na wszystkich urzędzeniach. najgorzej jest na aplikacji w TV Samsung, trochę lepiej w pleyerze komputerze, ale też nie poglądam, no i na Fire Stick, to samo. Na tą chwile zawiesiłem abon…
-
@Breslauer powiedział(a): Zamiast dodawać programy dobrze by było zainwestować w technikę. to słynne buforowanie jest stałym problemem, APP jest prymitywny i działa bardzo źle. czy nieda sie zrobic APP na Samsung TV, aktualna opcja jest nie do…
-
Witamy, dla tych telewizorów planujemy wypuścić aplikację w najbliższym czasie. Ta informacja pojawi się najpierw na naszej stronie internetowej. Prosimy czas od czasu jej przeglądać. Z poważaniem, PolBox
-
@majster07 powiedział(a): Tego nie można oglądać, wszytko się zacina. Próbowałem reset, internet ponad 1G…. Witamy! Odpowiedzieliśmy Panu na e-mail. Z poważaniem, PolBox.TV
-
Otrzymał Pan odpowiedź na e-mail. Prosimy sprawdzić. PolBox
-
@Zacina powiedział(a): Proszę coś zrobić z tą telewizją. Zacina mi non stop. Abonament mam zawsze wykupiony, internet w domu najmocniejszy mam jaki jest na rynku. Witamy! Odpowiedzieliśmy na e-mail. Z poważaniem, PolBox.TV
-
@zamotanyyy powiedział(a): witam aplikacja na samsung i tylko 9 kanałów. restart telewizora nie pomaga Serdecznie witamy! Dziękujemy za zgłoszenie! Zmieniliśmy ustawienia, kanały powinny już być na miejscu. Prosimy uprzejmie o zrobie…
-
@Saper powiedział(a): Czy macie w swojej ofercie nowe kanaly transmitujace lige mistrzów? I czy mozna prosic o pelna liste kanalow dostepnych w pakiecie premium Witamy! Otrzymał Pan odpowiedz na e-mail. Niestety, listę kanałów możem…
-
Witamy, cieszymy się, że pomogliśmy Panu. Życzymy miłego oglądania. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
-
Witamy, zgłoszenie Pana przekazaliśmy do działu kompletacji kontentu. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
-
Serdecznie witamy! Aby uzyskać informację na temat kanałów, prosimy podać numer telefonu, kraj zamieszkania oraz dogodne godziny dla kontaktu telefonicznego. Centrum obsługi klienta: +1 (716) 405-0-400 (całodobowo) Dziękujemy, PolBox.TV
-
Witamy, otrzymał Pan odpowiedź na e-mail. Prosimy dać dokładne odpowiedzi na wysłane w mailu pytania i wysłać nam z powrotem. Przekażemy tę informację do działu technicznego do naprawienia. Z poważaniem, PolBox
-
Serdecznie witamy! Dziękujemy za informację. Zgłoszenie jest w opracowaniu. Skontaktujemy się z Państwem w najbliższym czasie. Mogą Państwo zamówić telefon w dogodnych godzinach na naszej stronie internetowej (słuchawka w prawym dolnym rogu…
-
@Marysia powiedział(a): Witam serdecznie po 2 latch, wróciłam do Państwa z nadzieją, że wszystkie kanały będą poprawnie działać, lecz nic z tego , nie da się oglądać, większość bardzo się zacina co 3 sekundy , jedyne co dziala to wideoteka . C…
-
Witamy. Prosimy sprawdzić czy jest możliwe instalowanie aplikacji Polbox Tizen na państwa Smart TV. Aplikacją ta pasuję pod telewizory 2016-2021 roku produkcji. W razie problemów zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta pod numer + 1 (716…
-
Witamy, daliśmy odpowiedź Panu na e-mail. Prosimy to sprawdzić. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
-
Witamy, otrzymał Pan odpowiedź na e-mail. Prosimy sprawdzić. Z poważaniem, Zespół PolBox.TV
-
@mon69 powiedział(a): Z kazdym rokiem telewizja sie buforuje coraz gorzej. Wiele razy dzwonilam i mialam rozmowy przez telefon z wydzialem technicznym, podawalam wszystkie dane, jaki program opgladamy, jaka godzina, kanal, czy odtwarzanie jest n…
-
Serdecznie witamy! Dla udzielenia Państwu fachowej pomocy najlepszy jest kontakt telefoniczny. Prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu oraz dogodnego czasu rozmowy. Zamówić kontakt telefoniczny można podając w odpowiedzi na tę wiadomość cz…w Czy mogę bezpośrednio zainstalować [censored] box na telewizorze Skomentowane przez Admin May 2024
-
@voss powiedział(a): Zainstalowalem App na Samsung TV ale aplikacja otwiera tylko 9 kanalow i kilka radiowych :-( Serdecznie witamy! Dziękujemy za zgłoszenie! Zmieniliśmy ustawienia, kanały powinny już być na miejscu. Prosimy uprz…
-
Serdecznie witamy! Informujemy, że niestety niektóre kanały w naszej aplikacji i na stronie internetowej są chwilowo niedostępne. Prosimy o tymczasowe pobranie poprzedniej wersji PC Client PolBox.TV Player (legacy) z tego linku: https://downloads…
-
Serdecznie witamy! Dziękujemy za informację. Zgłoszenie jest w opracowaniu. Skontaktujemy się z Państwem o określonej godzinie. Mogą Państwo zamówić telefon w dogodnych godzinach na naszej stronie internetowej (słuchawka w prawym dolnym rogu…
-
@Maksa powiedział(a): Czy by była możliwość dodać [censored] Plus sport 3 Serdecznie witamy! Zgłoszenie zostało przekazane do działu Marketingu. Gdy tylko pojawi się informacja, poinformujemy Państwa. Centrum obsługi klienta: +1 (71…
-
@Niiita powiedział(a): Większość kanałów nie działa, czarny ekran. Oglądanie przez firestick Serdecznie witamy! Prosimy wyczyścić pamięć aplikacji PolBox.TV według instrukcji: 1. Nacisnąć Dom/Home na pilocie 2. Przejść na Ustawienia/…
-
@Widz powiedział(a): Od dwóch dni strasznie się tnie .nie można oglądać na żadnym programie.co z tym zrobić? Witamy! Odpowiedzieliśmy Pani na e-mail. Z poważaniem, PolBox.TV
-
Witamy serdecznie! Jak oglądać programy w archiwum w aplikacji PolBox.TV na Amazon Fire TV Stick: * Włączyć dowolny kanał na bieżąco * Nacisnąć "Powrót" (wygięta strzałka w lewo), aby schować menu oglądania * Nacisnąć Select, aby wyświetli…
-
Serdecznie witamy! Prosimy uprzejmie odinstalować i ponownie zainstalować aplikację PolBox.TV na Amazon Fire Stick. Mogą Państwo skorzystać z poniższej instrukcji: * Odinstalowanie - * Nacisnąć "Home" na pilocie * Przejść na Ustawie…
-
@tomaszfrankow powiedział(a): Witam. Kiedy można spodziewać platformy Polbox na WebOS ? Serdecznie witamy! Dziękujemy za zgłoszenie. Niestety dla telewizorów LG nie mamy aplikacji, i nie wiemy, kiedy będzie dostępna. Może Pa…