Nie mogę skorzystać z 3-dniowej telewizji testowej
Mariusz_28
Member
Otrzymałem kod Twoj kod bezpieczenstwa dla PolBox.TV 8879
i na tym się zakończyło, na meila nic nie otrzymałem. Gdy chciałem powtórzyć wyskoczył napis że już skorzystałeś z darmowego okresu próbnego, a nawet nie otrzymałem dostępu. Nie rozumiem o co chodzi i jak mam kupić coś skoro nawet nie wiem czy działa.
Pozdrawiam Mariusz
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarz
Serdecznie witamy!
Jeżeli Pan napisze e-mail i numer telefonu, od razu wyślemy abonament na 3 dni.
Pomożemy uruchomić.
Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
Dziękujemy,
PolBox.TV
Wysyłam na PW
Numer abonamentu z hasłem wysłany na e-mail marcoss@op.pl