Logowanie po wykupieniu subskrypcji

Witam,
Moja poprzednia subskrypcja wygasla i wykupilam nowa. Dostalam emaila potwierdzajacego wplate i potwierdzenie, ze zlecenie zostalo wykonane. Jak moge sie z powrotem zalogowac? Na TV jest napisane ze subskrypcja wygasla. Czy teraz bede miala nowy numer subskrypcji? Jesli tak, to gdzie go znalezc? Jesli nie, to czemu TV nadal nie dziala skoro zamowienie jest juz zrealizowane? Dziekuje

Otagowano:

Komentarz

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    Serdecznie witamy!

    Uprzejmie informujemy, że Państwo kupili nową subskrypcję z nowym abonamentem i nowym hasłem,
    które były wysłane na Państwa e-mail.
    Aby przedłużyć starą subskrypcję, trzeba wybrać w sklepie produkt "PRZEDŁUŻENIE ABONAMENTU" i dokonać zakupy.

    Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400

    Dziękujemy,
    PolBox.TV

  • Maya
    Maya
    Member
    Posty: 2

    Otrzymalam juz emaila, bardzo dziekuje za szybka odpowiedz. Pozdrawiam

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    Serdecznie witamy!

    Życzymy przyjemnego oglądania ;)

    Dziękujemy,
    PolBox.TV

  • malgorzata
    malgorzata
    Member
    1 post

    witam mm ten sam problem jak jest opisany wyzej.co mam robic

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    Serdecznie witamy!

    Wysłaliśmy Państwu odpowiedź na skrzyńkę pocztową.

    Dziękujemy,
    PolBox.TV

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.