Pytania zwiazane z jakoscia obrazu i dzwieku
Radecka
Member
Brak synchronizacji wideo i dawieku co mam robic?
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarz
Serdecznie witamy!
Na jakim urządzeniu występuje problem? Dekoder, komputer lub urządzenie mobilne ?
Czy ten problem występuje na wszystkich kanałach ?
Ogladam na telewizorze
problem wystepuje nie na wszystkich kanalach lecz na niektórych
Serdecznie witamy!
Żeby jak najszybciej rozwiązać ten problem, prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400
Serdecznie witamy!
Czy problem został rozwiązany ?
Tak wszytko ok wielkie dzieki
Skontaktowalam sie z dzialem obslugi klienta powiedzieli jak dokonac ustawienia fabryczne
Życzymy przyjemnego oglądania
Problemy z dźwiękiem na National Geographic.Nagminnie powtarzający się problem z dźwiękiem o którym już raz pisałem , problem nadal występuje
Żeby jak najszybciej rozwiązać ten problem, prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400 Potrzebujemy wiencej informacji: numer abonamentu i t.d.