niepoprawna nazwa uzytkownika
probowalam zainstalowac tv na nowym laptopie i wyskakuje mi blad niepoprawna nazwa uzytkownika #4
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
probowalam zainstalowac tv na nowym laptopie i wyskakuje mi blad niepoprawna nazwa uzytkownika #4
Komentarz
Serdecznie witamy!
Żeby zalogować się dla oglądania, trzeba wpisać numer abonamenty (subskrypcji) - 8 cyfr i hasło (6 cyfr). Wyślemy dla Pani abonament i hasło przez e-mail.
Dziękujemy, PolBox.TV
Mam ten sam problem
Wpisuje numer abonamentu hasło i cały czas wyskakuje nieprawidłowa nazwa użytkownika
Serdecznie witamy!
Wusłaliśmy Panu na e-mail numer abonamentu i hasło. Prosimy sprawdzić.
Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
Dziękujemy,
PolBox.TV
Serdecznie witamy!
Abonament próbny jest wysyłany tylko jeden raz w celu testowania. Widzimy że Pan wcześniej pobierał abonament próbny dla tego ponowne pobieranie jest niemożliwe.
Może Pan wykupić abonament na jeden miesiąc i tym samym uzyskać darmowy miesiąc w ramach promocji.
Żeby skorzystać z promocji prosimy zarejestrować się na naszej stronie wykorzystując swój e-mail i złożyć zamówienie.
Gorąca linia pomocy technicznej +1 (716) 405-0-400
Dziękujemy,
PolBox.TV
Witamy,
Państwo otrzymałi odpowiedź na e-mail.
Z poważaniem,
Zespół PolBox.TV
Witamy serdecznie!
Jeżeli Pan korzysta z FireStick, trzeba najpierw wpisać numer abonamentu, a następnie wcisnąc przycisk NEXT.
Potem wpisać hasło do abonamentu i znowu wcisnąc przycisk NEXT.
Tylko potem przycisk ZALOGUJ SIĘ.
Dziękujemy,
PolBox.TV
Serdecznie witamy!
Dla udzielenia Państwu fachowej pomocy najlepszy jest kontakt telefoniczny.
Zamówić kontakt telefoniczny można klikając słuchawkę w prawym dolnym rogu na naszej stronie.
Dziękujemy,