Samsung Smart TV brak kanałów
Yerun
Member
Witam, mam problem na smart tv, jest tylko kilka kanałów i stacji radiowych, wideoteka działa normalnie, a w ustawieniach pokazuje datę wygaśnięcia abonamentu 20.01.2023 a przecież jest 21.01.2023.
Polbox zainstalowany zgodnie z instrukcją
Polbox zainstalowany zgodnie z instrukcją
Otagowano:
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarz
Serdecznie witamy!
Dziękujemy za zgłoszenie.
Prosimy zrobić szybki restart telewizora za pomocą przycisku Power (przycisku zasilania) na pilocie.
Prosimy go przycisnąć i przytrzymać przez ok. 5 sekund, dopóki telewizor nie wyłączy się i nie włączy ponownie.
Po restarcie prosimy sprawdzić aplikację PolBox.TV. Kanały powinny być już dostępne.
Prosimy o kontakt, jeżeli potrzebują Państwo pomocy.
Dział obsługi klienta jest dostępny całodobowo.
Z poważaniem,
PolBox.TV
Serdecznie witamy!
Dziękujemy za zgłoszenie.
Prosimy zrobić szybki restart telewizora za pomocą przycisku Power (przycisku zasilania) na pilocie.
Prosimy go przycisnąć i przytrzymać przez ok. 5 sekund, dopóki telewizor nie wyłączy się i nie włączy ponownie.
Po restarcie prosimy sprawdzić aplikację PolBox.TV. Kanały powinny być już dostępne.
Prosimy o kontakt, jeżeli potrzebują Państwo pomocy.
Dział obsługi klienta jest dostępny całodobowo.
Z poważaniem,
PolBox.TV> @Yerun powiedział(a):
Zacząłem poszukiwać rozwiązania i trafiłem na ten wątek. Już byłem rozradowany że wszystko uda się naprawić jednym kliknięciem Power na pilocie. No niestety.
Wczoraj trafiłem na waszą ofertę i chciałem sprawdzić jak to w praktyce działa na TV, bo na telefonie wszystko działało sprawnie i szybko.
Zainstalowałem apkę na Samsungu według waszej instrukcji i mam ten sam problem co użytkownik powyżej. 9 kanałów TV ( 4 live i 5 VOD) i stacje radiowe. Wideoteka działa normalnie aczkolwiek proporcje obrazu w niektórych pozycjach to jakiś żart. Nie da się tego oglądać a ustawień żadnych do zmiany nie ma. Obraz jest ściśnięty w tym kierunku <--> a rozciągnięty /\ \/.
Restartowanie TV nic nie pomogło.
Jak zatem mam chcieć pozostać z wami po takich doznaniach już w pierwszej dobie?
Czy jest to do ogarnięcia dla was? W czym tkwi problem? Czy to przez to że nowa apka to takie buble się trafiają? Dekodera za €100 na pewno nie kupię póki się nie upewnię że to działa jak należy.
Serdecznie witamy!
Dziękujemy za zgłoszenie.
Jeżeli występuje ten problem - nałeży zgłosić to do działu technicznego, po czym zrobić szybki restart telewizora za pomocą przycisku Power (przycisku zasilania) na pilocie.
Prosimy go przycisnąć i przytrzymać przez ok. 5 sekund, dopóki telewizor nie wyłączy się i nie włączy ponownie.
Po restarcie prosimy sprawdzić aplikację PolBox.TV. Kanały powinny być już dostępne.
Prosimy o kontakt, jeżeli potrzebują Państwo pomocy.
Dział obsługi klienta jest dostępny całodobowo.
Z poważaniem,
PolBox.TV> @Yerun powiedział(a):
Serdecznie witamy!
Dziękujemy za zgłoszenie.
Jeżeli występuje ten problem - nałeży zgłosić to do działu technicznego, po czym zrobić szybki restart telewizora za pomocą przycisku Power (przycisku zasilania) na pilocie.
Prosimy go przycisnąć i przytrzymać przez ok. 5 sekund, dopóki telewizor nie wyłączy się i nie włączy ponownie.
Po restarcie prosimy sprawdzić aplikację PolBox.TV. Kanały powinny być już dostępne.
Prosimy o kontakt, jeżeli potrzebują Państwo pomocy.
Dział obsługi klienta jest dostępny całodobowo.
Z poważaniem,
PolBox.TV> @Yerun powiedział(a):
Serdecznie witamy!
Dziękujemy za zgłoszenie.
Jeżeli występuje ten problem - nałeży zgłosić to do działu technicznego, po czym zrobić szybki restart telewizora za pomocą przycisku Power (przycisku zasilania) na pilocie.
Prosimy go przycisnąć i przytrzymać przez ok. 5 sekund, dopóki telewizor nie wyłączy się i nie włączy ponownie.
Po restarcie prosimy sprawdzić aplikację PolBox.TV. Kanały powinny być już dostępne.
Prosimy o kontakt, jeżeli potrzebują Państwo pomocy.
Dział obsługi klienta jest dostępny całodobowo.
Z poważaniem, PolBox.TV