Sprawność na TV BOX
AnonUser
Member
Witam.
Jestem nowym użytkownikiem i jak pewnie każdy skorzystałem z 3 dniowego okresu próbnego który nie obfitował w żadne problemy z łączem itp itd.
Po skończonym okresie próbnym zakupiłem pakiet Premium (ten za 22.99 €) na miesiąc i moje wnioski są smutne.. Okres 3 dniowy jest typowym poganiaczem do zakupu która niczym się nie różni od darmowych player'ów. Między 3 dniowym okresem próbnym a wykupionym już pakietem Premium jest ogromna przepaść jakościowa i wydajnościowa. W pakiecie premium:
- Od pierwszego dnia każdy program zacina się minimum raz na 2-3 minuty (zmiana ustawień delay w urządzeniu też nie pomaga)
- Wiele programów nawet się nie wczytuje. (po kilkunastokrotnych próbach łaskawie się odpalają)
- Programy HD są tylko z nazwy HD a tak naprawdę dalej są w SD.
Z góry zaznaczam, iż nie jest to kwestia mojego internetu bądź mojego TV BOX- z tym sprzętem spokojnie powinienem móc oglądać w jakości HD wszystkie programy jednocześnie obciążając łącze do granic możliwości. Na okresie próbnym rzeczywiście wszystko funkcjonowało perfekcyjnie.
W moim odczuciu wygląda to trochę tak jakby ktoś chciał niezbyt udany produkt sprzedać za wszelką cenę i daje bardzo dobry okres próbny po czym klient schodzi na dalszy plan. Jeśli nic się nie zmieni w tej kwestii będę zmuszony poszukać lepszej oferty.
Pozdrawiam
@Edit
Zapomniałem wspomnieć o "znikającej" liście programów. Ten problem występował też z raz bądź dwa na trial'u, ale wtedy nie było to tak irytujące i nagminne jak w w/w pakiecie.
Otagowano:
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarz
witaj !
A jaki masz dekoder?Pytam bo mam podobny problem.U mnie tnie bardzo duzo.Chcesz mecz ogladac na zywo a tu ci zegarek tyka w lewym rogu i ogladasz zegarek przez 90 min.To jest porazka !!