Brak programów z pakietu
MagdaxLena
Member
Witam.
Mam wykupiony pakiet Family. Od początku były programy takie jak [censored], [censored] siedem, [censored] CHANNEL i kilka innych. Od dwóch dni nie ma ich u mnie na liście... jestem zawiedziona, proszę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
Mam wykupiony pakiet Family. Od początku były programy takie jak [censored], [censored] siedem, [censored] CHANNEL i kilka innych. Od dwóch dni nie ma ich u mnie na liście... jestem zawiedziona, proszę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
Otagowano:
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarz
Mam ten sam problem od 3 dni!
Serdecznie witamy!
W niektórych regionach mogą być ograniczenia określone przez właścicieli praw autorskich. Skontaktuemy z Państwem dla wyjaśnienia sytuacji.
Jesteśmy wdzięczni, że Pan korzysta z usług PolBox.TV i jest częścią naszej wielkiej rodziny. Każdy klient jest cenny dla nas. Chętnie pomożemy Panu w rozwiązaniu jakichkolwiek pytań. Nasi pracownicy chętnie udzielą Panu fachowej porady. Czasem dla specjalistów potrzebujemy więcej danych. Pana sprawa jest w toku
Witam , posiadam pakiet premium i rowniez od paru dni nie mam [censored] , a nie ukrywam ze na tym kanale mi najbardziej zalezy . Ograniczenia , ograniczeniami....ale skoro caly czas bylo dobrze to mysle ze zostanie to naprawione i nie bede zawiedziony z waszej uslugi .
Serdecznie witamy!
Dla ogłądania kanalów [censored] na komputerze prosimy ściągnąć z naszej strony aplikacje pod tym linkiem:
https://polbox.tv/pl/info/#computer ( Windows abo Mac - PC Client PolBox.TV Player - Pobieranie).
Po ściągnięciu na komputer, aplikację należy zainstalować.
Dziękujemy,
PolBox.TV
Kolejny weekend a ja nadal.nie ma programów jak [censored] i Travel Channel. Proszę mi.powiedzieć po.co.place abonament jeśli nie mam najważniejszych programów. Na próbnym i minimalnym abonamencie miałam wszystkie programy i byłam zadowolona za S teraz 2 tydzień nie oglądam tv bo nie ma większości programów. Czy ne wogile powrócą i czy dostanę dodatkowe dwa tyg oglądania wszytskich kanałów które powinny być w abonamencie?
Zero pomocy od was....
Serdecznie witamy!
W niektórych regionach mogą być ograniczenia określone przez właścicieli praw autorskich. Skontaktuemy z Państwem dla wyjaśnienia sytuacji.
Serdecznie witamy!
Dziękujemy za informację.
Propozycja Państwa zostanie przekierowana do odpowiedniego działu.
Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
Dziękujemy,
PolBox.TV
> @Jamen powiedział(a):
> naprawde brakuje mi Stars Tv, eska rock. Wykupilem abonament poniewaz wszystko poza tym jest ok. Dopiero zaczynam uzywac ale brakuje mi tych kanalow a sa one zas na innych platformach takich jak planet czy ITVP
>
> inne osoby ktore maja abonament potwierdzaja moja prosbe
>
>
>
> Serdecznie witamy!
>
> Dziękujemy za informację.
> Propozycja Państwa zostanie przekierowana do odpowiedniego działu.
>
> Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
> Dziękujemy,
> PolBox.TV
Serdecznie witamy!
Informacja została przekierowana do działu technicznego.
Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
Dziękujemy,
PolBox.TV
Serdecznie witamy!
Skontaktujemy się z Państwem dla wyjaśnienia sytuacji.
wykupiłem pakiet premium a nie mam w nie mam w nim kanalow takich jak: [censored], HBO2, HBO3, TVPstyle, TVPPOLONIA, TVProzrywka, TVP1, TVP2 na ktorych mi bardzo zalezalo, natomiast inni znajomi z mojego otoczenia je posiadaja. Jaka jest tego przyczyna?
Serdecznie witamy!
Bardzo prosimy skontaktować sie z nami mailowo albo telefonicznie dla rozwiązaniu tego problemu
Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
Dziękujemy,
PolBox.TV
witam
w jakim pakiecie mozna ogladac [censored] ttv
nigdzie niemoge znalezc spisu kanalow w danm pakiecie
Serdecznie witamy!
Aby uzyskać informację na temat kanałów, należy podać numer telefonu,
kraj zamieszkania oraz dogodne godziny dla kontaktu telefonicznego.
Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
Dziękujemy,
PolBox.TV
Witam,jakie kanyly dostepne sa w USA ,przedmiescia chicago
Serdecznie witamy!
W tym regionie są dostępny wszystkie kanały, włączony do pakietów PolBox.
Jeśli Państwo potrzebują dokładnych wiadomości, prosimy zwrócać do nas w wygodny dla Państwa czas.
Pracujemy całodobowo.
Dziękujemy,
PolBox.tv