dekoder
od 3 lat jestem uzytkownikiem POLBOX. Bylismy zadowoleni z jakosci obslugi i wyboru kanalow pomimo tego ze kilkakrotnie musielismy zglaszac zaklocenia i tak zwane "buforowanie ". Za kazdym razem reprezentaci pomagali nam przekodowywac dekodery i jakos dzialalo . Kilka dni temu przestal dzialac nasz dekoder , sprawdzilam i niestety nie dochodzi do neigo prad / pocztkowo myslelismy ze moze jest to wina power cord /ale nie stety nie.
Reprezentanci pomimo tego problemu i faktu ze dekoder ma 3 lata poinformowali nas ,ze nie sa w stanie nam pomoc. Zapytani -co mamy zrobic poniewaz mamy jeszcze caly miesiac umowy i OGLADANIA - za ktore nieopatrznie zaplacilam z gory -poinformowali mnie zebym zobie ogladala na komputerze ....
REALLY ????
NIE PO TO BRALAM DEKODER ZEBY SOBIE OGLADAC NA INTERNECIE ZA ZAPLACONA Z GORY TELEWIZJE !
Cale szczescie ze problemy z dekoderem nie zaczely sie pore miesiecy temu .
UWAZAJCIE !!!! Na pewno nie dajcie sie nabrac na opaty za rok z gory . Teraz moglabym przynajmniej zastopowac payment - a tak POLBOX ma miesiac telewizji za darmo od nas .
Przykre to ale prawdziwe
IWONA RADON
Komentarz
Serdecznie witamy!
Zgłoszenia Panstwa jest przyjęte.
Prosimy czekać na odpowiedź s działy technicznego.
Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
Dziękujemy,
PolBox.TV