Błąd 11
Gaska
Member
Występuje błąd 11 na smartfonie Samsung
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Występuje błąd 11 na smartfonie Samsung
Komentarz
Serdecznie witamy!
Czy oglądają Państwo telewizję wyłącznie na telefonie, czy na innych urządzeniach też?
Jeszcze mam w mieszkaniu dekoder od waszej telewizji
Dekoder i telefon podłączone są do jednego internetu ?
Chyba nie. Dekoder jest w domu, a na telefonie włączyłem teraz w pracy. Ale mam pakiet Premium z opcja multiroom. To znaczy, że mogę oglądać na 3 urządzeniach
Opcja multiroom działa jeżeli wszystkie urządzenia są podłączone do jednego internetu. Muszą być w jednym mieszkaniu. Żeby oglądać w pracy, trzeba wykupić jeszcze jeden abonament
Nie wiedziałam tego, a gdzie to było napisane, że nie mogę oglądać w różnych miejscach odnocześnie jeżeli mam opcję multiroom ?
Prosimy wejść na stronę https://polbox.tv/pl/services/tv-capabilities/multiroom/
Jest napisane "Możliwość podłączenia aż do 3 telewizorów lub innych urządzeń w tym samym mieszkaniu."
Czy jest możliwość dopłacenia, żeby ogłądać na 4 urządzeniach ?
Nie sądzę
Mam tylko dwa urządzenia, czemu wyskakuje błąd 11 ?
Serdecznie witamy!
Niestety nie ma takiej możliwośći. Dla 4 urządzenia trzeba będzie wykupić jeczcze jeden abonament.
Serdecznie witamy!
Dwa urządzenia zostały podłączone do jednego internetu ?
Tak
Jaki Państwo posiadają Pakiet? Basic, Family czy Premium ?
Basic
Niestety, pakiet Basić nie zawiera opcję multiroom
Jak dokupić opcję multiroom ?
Nie ma takiej możliwości. Można zmienić pakiet Basić na pakiet Family na stronie https://polbox.tv/pl/shop/opcja-upgrade/
Pakiet Family zawiera 80 kanałów i opcję multiroom
Czy jest jakaś możliwość oglądać na dekoderze i komputerze jednocześnie ?
Wykupujesz pakiet Premium i oglądasz
nie działa pakiet premium
Serdecznie witamy!
Skontaktujemy się z Państwem dla wyjaśnienia w ciągu dnia.
Dziękujemy,
PolBox.TV