Logowanie po wykupieniu subskrypcji
Maya
Member
Witam,
Moja poprzednia subskrypcja wygasla i wykupilam nowa. Dostalam emaila potwierdzajacego wplate i potwierdzenie, ze zlecenie zostalo wykonane. Jak moge sie z powrotem zalogowac? Na TV jest napisane ze subskrypcja wygasla. Czy teraz bede miala nowy numer subskrypcji? Jesli tak, to gdzie go znalezc? Jesli nie, to czemu TV nadal nie dziala skoro zamowienie jest juz zrealizowane? Dziekuje
Otagowano:
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.
Komentarz
Serdecznie witamy!
Uprzejmie informujemy, że Państwo kupili nową subskrypcję z nowym abonamentem i nowym hasłem,
które były wysłane na Państwa e-mail.
Aby przedłużyć starą subskrypcję, trzeba wybrać w sklepie produkt "PRZEDŁUŻENIE ABONAMENTU" i dokonać zakupy.
Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
Dziękujemy,
PolBox.TV
Otrzymalam juz emaila, bardzo dziekuje za szybka odpowiedz. Pozdrawiam
Serdecznie witamy!
Życzymy przyjemnego oglądania
Dziękujemy,
PolBox.TV
witam mm ten sam problem jak jest opisany wyzej.co mam robic
Serdecznie witamy!
Wysłaliśmy Państwu odpowiedź na skrzyńkę pocztową.
Dziękujemy,
PolBox.TV