Fire stick TV i Fire stick 4k

Witam,
Mam kilka pytań odnośnie korzystania z aplikacji POLbox na fire stickach. Obecnie posiadam dwa fire stick(w tym 4k) i jestem super zadowolony z nich. Aplikacja działa o niebo lepiej niż manualne szukanie programów w przeglądarce internetowej telewizora. Prosze rowniez updatowac form bo jest tam komentarz ze Polbox nie działa na Firestick 4k i jest to nieprawda. https://forum.polbox.tv/discussion/104/ogladaj-polbox-tv-przez-amazon-fire-tv-stick#latest

Moje uwagi

  1. Suwak postępu(czas) podczas oglądania archiwum nie posuwa się do przodu - z tego względu czasem ciężko jest pominąć reklamy. Również byłoby super gdyby zapamiętywał położenie suwaka czasu (podobnie jak na netflix) można byłoby wtedy szybko wrócić do oglądania wcześniej zaczętego programu.
  2. VOD - niektóre seriale nie działają - Wataha 3 sezon każdy epizod to pierwszy odcinek, coś tu nie gra na fire sticku bo gdy włączam Watahę na PC działa bez zarzutu.
  3. Czy jeżeli będzie jakiś update do aplikacji czy zostanie on przeprowadzony automatycznie czy muszę ponownie ściągnąć plik z linku i powtórzyć operację instalacji?

Dzięki za pomoc.

Komentarz

  • piena71
    piena71
    Member
    Posty: 5
    1. dlaczego w VOD jest pokazane tylko parę tytułów a nie wszystkie jakie są ?
  • piena71
    piena71
    Member
    Posty: 5 edytowano 1 maj

    na VOD jest bardzo mało tytułów a jak wpisujesz w wyszukiwanie to niema filmów poprawcie to jak jest to możliwe ok i jak możecie zróbcie porządek w bibliotece seriale do seriali bajki do bajek bo jak widzę że bajki są fantastyce to mnie to śmieszy albo seriale w horrorach bo film horror a serial horror to nie to samo przede wszystkim się dublują bo są tu i tu

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 325

    @piena71 powiedział(a):
    na VOD jest bardzo mało tytułów a jak wpisujesz w wyszukiwanie to niema filmów poprawcie to jak jest to możliwe ok i jak możecie zróbcie porządek w bibliotece seriale do seriali bajki do bajek bo jak widzę że bajki są fantastyce to mnie to śmieszy albo seriale w horrorach bo film horror a serial horror to nie to samo przede wszystkim się dublują bo są tu i tu

    Dzień dobry,

    Zgłoszenie Pana jest w opracowaniu.
    Prosimy czekać na wiadomość na adres mailowy.

    Dziękujemy, PolBox.TV

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 325

    Serdecznie witamy!

    Aby pomóc w rozwiązaniu tego problemu, najlepiej byłoby skontaktować się telefonicznie.
    W których godzinach można do Państwa zadzwonić?

    Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
    Dziękujemy,
    PolBox.TV

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.