Pytania zwiazane z jakoscia obrazu i dzwieku

Brak synchronizacji wideo i dawieku co mam robic?

Komentarz

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 315

    Serdecznie witamy!

    Na jakim urządzeniu występuje problem? Dekoder, komputer lub urządzenie mobilne ?
    Czy ten problem występuje na wszystkich kanałach ?

  • Radecka
    Radecka
    Member
    Posty: 4 edytowano luty 2019

    Ogladam na telewizorze
    problem wystepuje nie na wszystkich kanalach lecz na niektórych

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 315

    Serdecznie witamy!

    Żeby jak najszybciej rozwiązać ten problem, prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 315

    Serdecznie witamy!

    Czy problem został rozwiązany ?

  • Radecka
    Radecka
    Member
    Posty: 4

    Tak wszytko ok wielkie dzieki
    Skontaktowalam sie z dzialem obslugi klienta powiedzieli jak dokonac ustawienia fabryczne

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 315 edytowano luty 2019

    Życzymy przyjemnego oglądania :)

  • ikoeri
    ikoeri
    Member
    Posty: 31

    Problemy z dźwiękiem na National Geographic.Nagminnie powtarzający się problem z dźwiękiem o którym już raz pisałem , problem nadal występuje

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 315

    @ikoeri said:
    Problemy z dźwiękiem na National Geographic.Nagminnie powtarzający się problem z dźwiękiem o którym już raz pisałem , problem nadal występuje

    Żeby jak najszybciej rozwiązać ten problem, prosimy zadzwonić pod numer + 1 (716)-405-0-400 Potrzebujemy wiencej informacji: numer abonamentu i t.d.

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.