Brak programów z pakietu

Witam.
Mam wykupiony pakiet Family. Od początku były programy takie jak [censored], [censored] siedem, [censored] CHANNEL i kilka innych. Od dwóch dni nie ma ich u mnie na liście... jestem zawiedziona, proszę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.

Komentarz

  • Magda
    Magda
    Member

    Mam ten sam problem od 3 dni!

  • Lucas
    Lucas
    Member
    Posty: 2
    Mam dokładnie ten sam problem, niestety kontakt z pomocą techniczną jest trudny i cały czas proszą o wysyłanie nagrań i potwierdzanie, że te programy nie są dostępne już nie wspominając o tym, że za każdym razem kiedy wyślę im to nagranie to oni twierdzą, że nie dziala, jestem bardzo zawiedziony tą sytuacją i tym faktem, że płacę za Premium a do tych programów na których najbardziej mi zależy dostępu nie mam.
  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 315

    Serdecznie witamy!

    W niektórych regionach mogą być ograniczenia określone przez właścicieli praw autorskich. Skontaktuemy z Państwem dla wyjaśnienia sytuacji.

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 315

    @Lucas said:
    Mam dokładnie ten sam problem, niestety kontakt z pomocą techniczną jest trudny i cały czas proszą o wysyłanie nagrań i potwierdzanie, że te programy nie są dostępne już nie wspominając o tym, że za każdym razem kiedy wyślę im to nagranie to oni twierdzą, że nie dziala, jestem bardzo zawiedziony tą sytuacją i tym faktem, że płacę za Premium a do tych programów na których najbardziej mi zależy dostępu nie mam.

    Jesteśmy wdzięczni, że Pan korzysta z usług PolBox.TV i jest częścią naszej wielkiej rodziny. Każdy klient jest cenny dla nas. Chętnie pomożemy Panu w rozwiązaniu jakichkolwiek pytań. Nasi pracownicy chętnie udzielą Panu fachowej porady. Czasem dla specjalistów potrzebujemy więcej danych. Pana sprawa jest w toku

  • Dawidos
    Dawidos
    Member
    1 post

    Witam , posiadam pakiet premium i rowniez od paru dni nie mam [censored] , a nie ukrywam ze na tym kanale mi najbardziej zalezy . Ograniczenia , ograniczeniami....ale skoro caly czas bylo dobrze to mysle ze zostanie to naprawione i nie bede zawiedziony z waszej uslugi .

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 315

    @Dawidos said:
    Witam , posiadam pakiet premium i rowniez od paru dni nie mam [censored] , a nie ukrywam ze na tym kanale mi najbardziej zalezy . Ograniczenia , ograniczeniami....ale skoro caly czas bylo dobrze to mysle ze zostanie to naprawione i nie bede zawiedziony z waszej uslugi .

    Serdecznie witamy!

    Dla ogłądania kanalów [censored] na komputerze prosimy ściągnąć z naszej strony aplikacje pod tym linkiem:
    https://polbox.tv/pl/info/#computer ( Windows abo Mac - PC Client PolBox.TV Player - Pobieranie).
    Po ściągnięciu na komputer, aplikację należy zainstalować.

    Dziękujemy,
    PolBox.TV

  • Monikagorna
    Monikagorna
    Member
    1 post
    Witam.

    Kolejny weekend a ja nadal.nie ma programów jak [censored] i Travel Channel. Proszę mi.powiedzieć po.co.place abonament jeśli nie mam najważniejszych programów. Na próbnym i minimalnym abonamencie miałam wszystkie programy i byłam zadowolona za S teraz 2 tydzień nie oglądam tv bo nie ma większości programów. Czy ne wogile powrócą i czy dostanę dodatkowe dwa tyg oglądania wszytskich kanałów które powinny być w abonamencie?
    Zero pomocy od was....
  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 315

    @Monikagorna said:
    Witam.

    Kolejny weekend a ja nadal.nie ma programów jak [censored] i Travel Channel. Proszę mi.powiedzieć po.co.place abonament jeśli nie mam najważniejszych programów. Na próbnym i minimalnym abonamencie miałam wszystkie programy i byłam zadowolona za S teraz 2 tydzień nie oglądam tv bo nie ma większości programów. Czy ne wogile powrócą i czy dostanę dodatkowe dwa tyg oglądania wszytskich kanałów które powinny być w abonamencie?
    Zero pomocy od was....

    Serdecznie witamy!

    W niektórych regionach mogą być ograniczenia określone przez właścicieli praw autorskich. Skontaktuemy z Państwem dla wyjaśnienia sytuacji.

  • Jamen
    Jamen
    Member
    Posty: 8
    naprawde brakuje mi Stars Tv, eska rock. Wykupilem abonament poniewaz wszystko poza tym jest ok. Dopiero zaczynam uzywac ale brakuje mi tych kanalow a sa one zas na innych platformach takich jak planet czy ITVP
  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 315

    @Jamen powiedział(a):
    naprawde brakuje mi Stars Tv, eska rock. Wykupilem abonament poniewaz wszystko poza tym jest ok. Dopiero zaczynam uzywac ale brakuje mi tych kanalow a sa one zas na innych platformach takich jak planet czy ITVP

    Serdecznie witamy!

    Dziękujemy za informację.
    Propozycja Państwa zostanie przekierowana do odpowiedniego działu.

    Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
    Dziękujemy,
    PolBox.TV

  • Jamen
    Jamen
    Member
    Posty: 8
    > @Admin powiedział(a):
    > @Jamen powiedział(a):
    > naprawde brakuje mi Stars Tv, eska rock. Wykupilem abonament poniewaz wszystko poza tym jest ok. Dopiero zaczynam uzywac ale brakuje mi tych kanalow a sa one zas na innych platformach takich jak planet czy ITVP
    >
    > inne osoby ktore maja abonament potwierdzaja moja prosbe
    >
    >
    >
    > Serdecznie witamy!
    >
    > Dziękujemy za informację.
    > Propozycja Państwa zostanie przekierowana do odpowiedniego działu.
    >
    > Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
    > Dziękujemy,
    > PolBox.TV
  • Jamen
    Jamen
    Member
    Posty: 8
    odbieram Polbox na nvidia shield android box. Mam wykupiony abonament. tv dziala ale filmy VOD nie. Jakikolwiek chce film wybiore i kliknw Odtwarzaj zostaje wywalonybz aplikacji i wracam do ekranu glownego. 2 dni temubnie bylo tego problemu
  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 315 edytowano wrzesień 2019

    @Jamen powiedział(a):
    odbieram Polbox na nvidia shield android box. Mam wykupiony abonament. tv dziala ale filmy VOD nie. Jakikolwiek chce film wybiore i kliknw Odtwarzaj zostaje wywalonybz aplikacji i wracam do ekranu glownego. 2 dni temubnie bylo tego problemu

    Serdecznie witamy!

    Informacja została przekierowana do działu technicznego.

    Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
    Dziękujemy,
    PolBox.TV

  • Zzylwia
    Zzylwia
    Member
    1 post
    Polbox wykupiłam że względu na tlc i ttv lecz niestety kanałów tych nie posiadam mimio wykupienia family pakiet.
  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 315 edytowano listopad 2019

    @Zzylwia powiedział(a):
    Polbox wykupiłam że względu na tlc i ttv lecz niestety kanałów tych nie posiadam mimio wykupienia family pakiet.

    Serdecznie witamy!

    Skontaktujemy się z Państwem dla wyjaśnienia sytuacji.

  • Earlgray1
    Earlgray1
    Member
    1 post
    Witam,
    wykupiłem pakiet premium a nie mam w nie mam w nim kanalow takich jak: [censored], HBO2, HBO3, TVPstyle, TVPPOLONIA, TVProzrywka, TVP1, TVP2 na ktorych mi bardzo zalezalo, natomiast inni znajomi z mojego otoczenia je posiadaja. Jaka jest tego przyczyna?
  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 315

    Serdecznie witamy!

    Bardzo prosimy skontaktować sie z nami mailowo albo telefonicznie dla rozwiązaniu tego problemu

    Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
    Dziękujemy,
    PolBox.TV

  • monia0222
    monia0222
    Member
    1 post

    witam
    w jakim pakiecie mozna ogladac [censored] ttv
    nigdzie niemoge znalezc spisu kanalow w danm pakiecie

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 315

    Serdecznie witamy!

    Aby uzyskać informację na temat kanałów, należy podać numer telefonu,
    kraj zamieszkania oraz dogodne godziny dla kontaktu telefonicznego.

    Gorąca linia pomocy technicznej + 1 (716)-405-0-400
    Dziękujemy,
    PolBox.TV

  • UJedrysa
    UJedrysa
    Member
    1 post

    Witam,jakie kanyly dostepne sa w USA ,przedmiescia chicago

  • Admin
    Admin
    Administrator
    Posty: 315 edytowano 3 maj

    @UJedrysa powiedział(a):
    Witam,jakie kanyly dostepne sa w USA ,przedmiescia chicago

    Serdecznie witamy!

    W tym regionie są dostępny wszystkie kanały, włączony do pakietów PolBox.
    Jeśli Państwo potrzebują dokładnych wiadomości, prosimy zwrócać do nas w wygodny dla Państwa czas.
    Pracujemy całodobowo.

    Dziękujemy,
    PolBox.tv

    • 1 (716)-405-0-400
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.