Filmy w VOD nie działają - iPad

Nie można uruchomić filmów w VOD. Lista się wyświetla ale guzik PLAY nie uruchamia filmów. Ponowne zainstalowanie aplikacji nie naprawiło problemu. Proszę o odpowiedź na forum. W końcu po to jest to forum żeby inni użytkownicy też mogli z tego skorzystać gdyby mieli podobny problem.
Sprzęt : iPad 6, IOS 12.3.1, Internet i WiFi szybkość mierzona 185 Mbps, PolBox aplikacja ostatnia wersja.

Otagowano:

Komentarz

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    Witamy
    Dla IOS urządzeń mamy dwa sposoby na oglądanie naszej telewizji - przez aplikację i przez stronę online.polbox.tv.
    Prosimy korzystać na razie z przeglądarki Safari lub Google chrome, wpisując stronę online.polbox.tv a dalej swój abonament i hasło.
    Dziękujemy panie Pawle, za tą informację, my naprawimy ten błąd.

    Pozdrawiamy serdecznie, PolBox.TV.

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.