Programy zacinają

Chyba czas na rezygnację z abonamentu. Powód?
National geographic podczas przechodzenia w reklamy ,traci dzwięk który jest bardzo zniekształcony
History HD bardzo czesto zacina co też działa na nerwy.
[censored] channel bardzo często zacina tak ze mozna dostac szału.
Już kiedys o tych problemach pisałem ale nic się nie zmieniło.

Komentarz

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    Witamy!

    Już pokazują znakomicie te kanały.
    Prosimy sprawdzić.

    Pozdrawiamy serdecznie PolBox.TV.

  • Betina
    Betina
    Member
    Posty: 7

    Witam,
    u mnie programy zacinaja sie tzn TTV ,[censored] PLAY I wszystkie ELEVEN,nie da sie ogladac,zatrzymuja sie co pare sekund a inne dzialaja normalnie,prawidlowo.Nie pomogly zmiany w ustawieniach tzn zmiany buforowania.bitrate oraz po konsultacji z biurem Polbox zmiany w ustawieniach video,sytuacja bez zmian,bez zadnej poprawy.Oczywiscie internet dziala prawidlowo,jest extra zmieniony na szybszy i dekoder jest podlaczony przez kabel zeby wlasnie usprawnic.Niestety dalej to samo...juz trace nadzieje,ze bedzie mozna korzystac normalnie z tych programow pomomo abonamentu PREMIUM.Co mam robic?prosze o pomoc.

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    Witamy!

    Już pokazują znakomicie te kanały.
    W razie powtarzania takich sytuacji prosimy odrazu kontaktować się na nasz telefon 1 (716)-405-0-400.

    Pozdrawiamy serdecznie PolBox.TV.

  • Betina
    Betina
    Member
    Posty: 7

    Zadnej poprawy, :'( :'( co pare sekund zatrzymuje sie,niemozliwe ogladanie.

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    Serdecznie witamy!
    Ustawienia abonamenty zmieniono.
    Prosimy zresetować urządzenia.
    Dziękujemy

  • Betina
    Betina
    Member
    Posty: 7

    Witam ponownie,
    czy resetowanie to opcja-powrot do ustawien fabrycznych?uprzejmie prosze o wyjasnienie i dalsze wskazowki,
    z gory dziekuje.

  • Betina
    Betina
    Member
    Posty: 7

    Witam,
    niestety problem nadal istnieje tzn programy ,ktore zacinaly sie zacinaja sie nadal.Jak widac nic nie pomoglo,ani resetowanie ani wszelkiego rodzaju zmiany ustawien typu zmiana rozdzielczosci wideo itd.Co dziwne jesli oglada sie te programy wstecz,a nie na zywo dzialaja normalnie.Nie wiem o co tu chodzi i z tego wynika ze,albo ja mam takiego pecha ze te programy wciaz,bez konca zacinaja sie albo gdzies cos jest nie tak.Mysle,ze sprzet chyba funkcjonuje normalnie skoro te inne dzialaja bez zarzutu.Nie wiem jak ten problem rozwiazac,z mojej strony juz chyba nie jestem w stanie nic zrobic,chyba,ze serwis techniczny ma jeszcze jakis sposob.Szkoda rezygnowac z tej telewizji,bo gdyby nie zacinajace sie programy,to nie ma do czego sie doczepic,to wszystko inne dziala wöasciwie idealnie :/ dodam,ze to nie wina internetu.bo zostal on extra zwiekszony na poczet tej wlasnie telewizji,
    pozdrawiam.

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    @Betina powiedział(a):
    Witam,
    niestety problem nadal istnieje tzn programy ,ktore zacinaly sie zacinaja sie nadal.Jak widac nic nie pomoglo,ani resetowanie ani wszelkiego rodzaju zmiany ustawien typu zmiana rozdzielczosci wideo itd.Co dziwne jesli oglada sie te programy wstecz,a nie na zywo dzialaja normalnie.Nie wiem o co tu chodzi i z tego wynika ze,albo ja mam takiego pecha ze te programy wciaz,bez konca zacinaja sie albo gdzies cos jest nie tak.Mysle,ze sprzet chyba funkcjonuje normalnie skoro te inne dzialaja bez zarzutu.Nie wiem jak ten problem rozwiazac,z mojej strony juz chyba nie jestem w stanie nic zrobic,chyba,ze serwis techniczny ma jeszcze jakis sposob.Szkoda rezygnowac z tej telewizji,bo gdyby nie zacinajace sie programy,to nie ma do czego sie doczepic,to wszystko inne dziala wöasciwie idealnie :/ dodam,ze to nie wina internetu.bo zostal on extra zwiekszony na poczet tej wlasnie telewizji,
    pozdrawiam.

    Serdecznie witamy!

    Skontaktujemy się z Państwem dla wyjaśnienia w ciągu dnia.

    Dziękujemy,
    PolBox.TV

  • Betina
    Betina
    Member
    Posty: 7

    Witam,
    uprzejmie prosze o kontakt w nastepnym tygodniu tzn w dni powszednie w godzinach popoludniowych,
    dziekuje i pozdrawiam.

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    Serdecznie witamy!

    Skontaktujemy się z Pani dla wyjaśnienia w ciągu dnia popołudniu. Do szybkiej odpowiedzi prosimy kontaktować się z nami telefonicznie.

    Dziękujemy,
    PolBox.TV

  • Betina
    Betina
    Member
    Posty: 7

    Witam,
    ponownie zwracam sie o pomoc w rozwiazaniu problemu zacinania sie programow tzn buforowania co kilka sekund i to na wszystkich programach,a nie jak dotad na kilku.Aczkolwiek po wielokrotnym zglaszaniu wciaz tego samego problemu po jakims czasie bylo w miare dobrze,bo nawet buforowanie uspokoilo sie tam,gdzie wystepowalo najczescieh niestety,radosc okazala sie przedwczesna,bo od paru dniu buforuje rano i wieczorem i to doslöownie na wszystkich programach.Porazka i to doslownie,nie da sie nic ogladac,na zadnym programie,a juz wieczorem to kompletnie nic,ale to nic nie mozna obejrzec.W takim przypadku odechciewa sie tej teöewizji.Nic nie pomaga,zadne przestawianie,regulowanie roznych ustawie, a przeciez internet mam szybki ,specjalnie zwiekszony no i dekoder podlaczony jest za pomoca kabla do internetu.Jak to jest mozliwe,ze to tak zle dziala,albo po prostu mozna smialo rzec,ze wcale nie dziala.
    Moze mi ktos cos poradzic?

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    Serdecznie witamy!

    Skontaktujemy się z Pani dla wyjaśnienia w ciągu dnia.

  • Betina
    Betina
    Member
    Posty: 7

    Witam,
    uprzejmie prosze o ewentualny kontakt w przyszlym tygodniu,w godzinach wieczornych,byc moze sytuacja z buforowaniem unormuje sie.Ponadto zastosuje wskazowki,ktore otrzymalam od Panstwa na maila.
    dziekuje i pozdrawiam.

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    Witamy!

    Zadzwonimy na początku następnego tygodnia do Pani.

    Pozdrawiamy serdecznie, PolBox.TV.

  • aniadb72
    aniadb72
    Member
    Posty: 2

    Witam.Chce zglosic zacinanie sie programu ID i Extreme sport zacina sie non stop ogladac sie nie da jak zmieniam na inny kanal i pozniej spowrotem na te co sie tna buforuje chwile i po minucie znowu to samo prosze cos z tym zrobic ogladam tv na laptopie podrawiam

  • Michal_K1993
    Michal_K1993
    Member
    Posty: 5
    Również zgłaszam ze telewizja ma mikro sciny. Dotyczy to wszystkich kanałów.
    I potwierdzam ze jesli cofniemy sie w czasie o godzinę wszystko działa jak należy.
    Jestem świeżym klientem od paru godzin i jest niesmak z wyżej wymienionych powodów.
    Pozdrawiam
  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    @007086555334 powiedział(a):
    Zacinaja sie kanaly. Internet ponad 200mbps. Co tu zrobic?

    @Michal_K1993 powiedział(a):
    Również zgłaszam ze telewizja ma mikro sciny. Dotyczy to wszystkich kanałów.
    I potwierdzam ze jesli cofniemy sie w czasie o godzinę wszystko działa jak należy.
    Jestem świeżym klientem od paru godzin i jest niesmak z wyżej wymienionych powodów.
    Pozdrawiam

    Witamy,
    Otrzymałi Państwo odpowiedź na e-mail.
    Pozdrawiamy,
    Zespół PolBox.TV

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.