3 dniowy test

Jestem nowym użytkownikiem polbox byłym internetowa , chciałem wypróbować 3 dniowy test . niestety formularz nie dział po kroku 2 , wyskakuje error i pytanie o pomoc w technicznym dziale . Niestety po napisaniu do nich oraz do innego działu przychodzą tylko informacje o przekazaniu dalej i dalej i dalej... i końcowa moje zgłoszenia są kasowane . Czy ktoś może powiedzieć co co chodzi dlaczego polbox tak traktuje mnie?

Otagowano:

Komentarz

  • Support
    Support
    Administrator
    Posty: 668

    @Leo1212 powiedział(a):
    Jestem nowym użytkownikiem polbox byłym internetowa , chciałem wypróbować 3 dniowy test . niestety formularz nie dział po kroku 2 , wyskakuje error i pytanie o pomoc w technicznym dziale . Niestety po napisaniu do nich oraz do innego działu przychodzą tylko informacje o przekazaniu dalej i dalej i dalej... i końcowa moje zgłoszenia są kasowane . Czy ktoś może powiedzieć co co chodzi dlaczego polbox tak traktuje mnie?

    Serdecznie witamy!

    Dla udzielenia Państwu fachowej pomocy najlepszy jest kontakt telefoniczny.

    Zamówić kontakt telefoniczny można klikając słuchawkę w prawym dolnym rogu na naszej stronie.

    Dziękujemy,
    PolBox.TV

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.